Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Tack till alla utom newstead![]()
Tyvärr är inte jag mekare utan mjukis. Men Atlas låter som ett jäkligt bra ställe annars baserat på vad jag hört av de som jobbar där.
Kjelle skrev:Ähum, detta kanske låter lite väl mycket som en floskel, men glöm inte att detta också innebär möjligheter. Åtminstone var det en uppsägning en gång i tiden som gjorde att jag i förlängningen började läsa medicin....
Jag brukar säga att inget ont som inte för nåt gott med sig. Ibland är det jävligt svårt att hitta det goda men det finns där!Kjelle skrev:Ähum, detta kanske låter lite väl mycket som en floskel, men glöm inte att detta också innebär möjligheter. Åtminstone var det en uppsägning en gång i tiden som gjorde att jag i förlängningen började läsa medicin....
Du kommer få massor med tid att fixa ditt bakhjul och att använda det.Supermoto skrev:Jag brukar säga att inget ont som inte för nåt gott med sig. Ibland är det jävligt svårt att hitta det goda men det finns där!
Och så är det väl i det här fallet oxå. Ska bara försöka lista ut vad det är...
Jag har alltså inte fått kicken och gått hem på dagen :kockoKyckling skrev:Du kommer få massor med tid att fixa ditt bakhjul och att använda det.![]()
Se där, så enkelt var det att hitta något positivt.![]()
Glöm inte representationslägenheten och de långa lunchernacrashtestdummy skrev:tråkigt Jocke.
Då är vi i samma sits, ska vi öppna eget. Jag är en metodfantom, newstead är kodapa, Mr Vader är ekonom, och du ja vad fan du är vet du nog själv. vi har helt klart kompetensen nu saknas bara en affärsidé fyra feta företagsbilar och ett flådigt kontor.![]()

du får kalla dig vad du vill, så länge jag är "ägare"Supermoto skrev:Glöm inte representationslägenheten och de långa luncherna
"VD" känns perfekt för mig![]()
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!