Fick kicken

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Fick just kicken

Nån som har nåt jobb gärna inom motorcyklar på nåt vis? Typ provkörningar eller glasstjänst inom utveckling är jag sugen på.

Jä-la skit, Muppo! :confused:

Hoppas det löser sig snart! Annars får du trösta dig med att du har tid till annat ett litet tag. :krama

Tråkigt... men det är väl bara att välkomna dig till klubben för kvlificerad fritidsforskning... jag såg att EMBA sökte en konstruktör det kanske är något för dig...

EDIT: det var tydligen Atlas Copco...

4139279.jpg

Tack till alla utom newstead :fatta!

Tyvärr är inte jag mekare utan mjukis. Men Atlas låter som ett jäkligt bra ställe annars baserat på vad jag hört av de som jobbar där.

Supermoto skrev:
Tack till alla utom newstead :fatta!

Tyvärr är inte jag mekare utan mjukis. Men Atlas låter som ett jäkligt bra ställe annars baserat på vad jag hört av de som jobbar där.

Vadå? Det var väl snällt... ta det som en komplimang :tummenupp

Ähum, detta kanske låter lite väl mycket som en floskel, men glöm inte att detta också innebär möjligheter. Åtminstone var det en uppsägning en gång i tiden som gjorde att jag i förlängningen började läsa medicin....

Kjelle skrev:
Ähum, detta kanske låter lite väl mycket som en floskel, men glöm inte att detta också innebär möjligheter. Åtminstone var det en uppsägning en gång i tiden som gjorde att jag i förlängningen började läsa medicin....

Uppmuntra nu inte Mario till att bli läkare.

Kjelle skrev:
Jag brukar säga att inget ont som inte för nåt gott med sig. Ibland är det jävligt svårt att hitta det goda men det finns där!

Och så är det väl i det här fallet oxå. Ska bara försöka lista ut vad det är...

Supermoto skrev:
Jag brukar säga att inget ont som inte för nåt gott med sig. Ibland är det jävligt svårt att hitta det goda men det finns där!

Och så är det väl i det här fallet oxå. Ska bara försöka lista ut vad det är...
Du kommer få massor med tid att fixa ditt bakhjul och att använda det. :tummenupp
Se där, så enkelt var det att hitta något positivt. :)

Kyckling skrev:
Du kommer få massor med tid att fixa ditt bakhjul och att använda det. :tummenupp
Se där, så enkelt var det att hitta något positivt. :)
Jag har alltså inte fått kicken och gått hem på dagen :kocko
Fortfarande MASSOR att göra här...
Min sista dag är 11e mars 2006 och då har ju isen hunnit komma OCH gå tyvärr...

Tack, det förstog jag också att du inte fått gå på dagen. :7peta
Jag menade inte riktigt så heller...

Men jag kan sluta komma med förslag om det är så. :pannkyss

tråkigt Jocke.
Då är vi i samma sits, ska vi öppna eget. Jag är en metodfantom, newstead är kodapa, Mr Vader är ekonom, och du ja vad fan du är vet du nog själv. vi har helt klart kompetensen nu saknas bara en affärsidé fyra feta företagsbilar och ett flådigt kontor. :tummenupp

crashtestdummy skrev:
tråkigt Jocke.
Då är vi i samma sits, ska vi öppna eget. Jag är en metodfantom, newstead är kodapa, Mr Vader är ekonom, och du ja vad fan du är vet du nog själv. vi har helt klart kompetensen nu saknas bara en affärsidé fyra feta företagsbilar och ett flådigt kontor. :tummenupp
Glöm inte representationslägenheten och de långa luncherna :mattias

"VD" känns perfekt för mig :tummenupp

Supermoto skrev:
Glöm inte representationslägenheten och de långa luncherna :mattias

"VD" känns perfekt för mig :tummenupp
du får kalla dig vad du vill, så länge jag är "ägare"
representationslägenheterna bör ligga på attraktiva ställen, jag föreslår en liten bungalow på Bamboo island i den thailändska arkepilagen. även Monaco är också ganska trevligt. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back