Fick ett samtal....

Svarvern

Du håller käften när du pratar med mig
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
-Hej, det här var från Yamaha Center...jag ville bara tala om att din hoj har kommit.

YES!!!! Tyckte jag och blev glad som en treåring på julafton...dagen efter (igår alltså...) åkte jag och hämtade skönheten...så nu har jag en flång ny R1 Nöllfämma hemma :banana ...så nu vill jag att det ska bli varmare...undrar varför :rolleyes:

Tyvärr gott folk, så har jag tappat bort sladdjäveln till kameran, så bilder kommer lite senare....jag orkade bara inte hålla mig längre...

God Jul på er förresten :tomten

Sådär...nu har man hittat sladden :tummenupp så här får ni lite bilder också

Bifogat

• R1instr.jpg
    R1instr.jpg
    64.4 KB · Visningar: 610
  • R1sida.jpg
    R1sida.jpg
    83.4 KB · Visningar: 974
  • R1fram2.jpg
    R1fram2.jpg
    64.2 KB · Visningar: 707
Last edited:
Vackert, fin julklapp :tomten

Ett jätte grattis till dig, önskar att jag hadde mer pengar så jag kunde lagt en beställning på en likadan. :)

Det är ju det att bilen prioriteras lika mycket som hojen så bilen får bestå, men jag önskar dig lycka till med din nya hoj då den är en av dom bästa.

PS: här kommer en länk till min skrytsida. http://kleiv.a.gg/

Vafan, han som hostar min sida verkar vara på dåligt humör och stängt ner min sida men hoppas att länken funkar imorgon. :)

Last edited:
Sorry min poilare som hostar sidan verkar av någon anledning inta vilja ha min sida uppe, fattar inte varför men återkommer snarast.

Kleiv skrev:
Det är ju det att bilen prioriteras lika mycket som hojen så bilen får bestå, men jag önskar dig lycka till med din nya hoj då den är en av dom bästa.

Tack, jag tror att jag blir rätt nöjd...får ta det lilla lugna med gasen ett tag bara så ska det nog gå fint sen :)

Ja, o sen har du ju faktiskt en brrraaaa snygg hoj redan :tummenupp (gixxern tänker jag på alltså)

Det är lugnt kollar sidan sen när den funkar

Last edited:
Min polare är GAY, han vill inte svara på msn men jag lovar att min skrythemsida skall vara tillbaka snarast då jag enbart skryter med den så måste den vara online annars inget skryt. :lol

NOMAD skrev:
grattis!!Jag vet vilken känsla det är :tummenupp tog ut min -04 förra månaden

Åh, du har en du med :tummenupp Då kanske du kan berätta lite om hur den går osv...skulle va najs :) Provade ZX10:an i somras, den borde väl gå ungefär som den antar jag...(som helvete med andra ord)

Kleiv skrev:
Min polare är GAY, han vill inte svara på msn men jag lovar att min skrythemsida skall vara tillbaka snarast då jag enbart skryter med den så måste den vara online annars inget skryt. :lol

Hehehe...

Svarvern skrev:
Åh, du har en du med :tummenupp Då kanske du kan berätta lite om hur den går osv...skulle va najs :) Provade ZX10:an i somras, den borde väl gå ungefär som den antar jag...(som helvete med andra ord)

det får du fråga nån annan jag har kört den bara 500meter heheheh,men den kändes mycket mycket bättre än -03an

NOMAD skrev:
det får du fråga nån annan jag har kört den bara 500meter heheheh,men den kändes mycket mycket bättre än -03an

Hehe...ursäkta mig, jag läste lite fel...tyckte det stod...nä jag vete fan vad jag tyckte det stod :3freak

NOMAD skrev:
är inte -05an helt svart :va

Nejru, den svarta säljs bara i USA vad jag vet, den svenska marknadens är mörkt silverfärgad, och mellankåpan och fälgarna är blåsvarta..alltså det ser svart ut på håll, men kollar man nära så är det väääldigt mörkt blått. Snyggt dock :yoparty

Svarvern skrev:
Nejru, den svarta säljs bara i USA vad jag vet, den svenska marknadens är mörkt silverfärgad, och mellankåpan och fälgarna är blåsvarta..alltså det ser svart ut på håll, men kollar man nära så är det väääldigt mörkt blått. Snyggt dock :yoparty

verkar va skitsnygg,vill se skönheten i verkligheten ladda upp nån bild :)

NOMAD skrev:
verkar va skitsnygg,vill se skönheten i verkligheten ladda upp nån bild :)

Den ÄR skitsnygg...men som sagt, har ingen sladd till kameran, ska försöka hinna fixa det i morrn.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8