Fick ett samtal....

Hej på er...igen..orkar inte göra en ny tråd för det är rätt onödigt.
Skit samma, jag har tagit bort varningsmärkena på tanken just precis nyss.
Och eftersom mina tummar är precis mitt i händerna så blev det alltså rätt mycket klister kvar. Vad tar jag bort detta med ?

Jag blev vansinnig på det klistret... Ett av de ting som blir kvar efter WW3 är just DET klistret!!

Jag använde alkohol och MYCKET gnidande med luddfritt papper (som polerduk)... Rätt eller fel? Inte en aning men skitet gick till slut bort och lacken har inte skadats på min hoj iaf!

T-sprit brukar funka bra på sånt klister.. Sen om lacken gillar det lämnar jag till någon annan att svara på...

Lucius skrev:
Jag använde alkohol och MYCKET gnidande med luddfritt papper (som polerduk)... Rätt eller fel? Inte en aning men skitet gick till slut bort och lacken har inte skadats på min hoj iaf!

O fan...jag har rätt mycket gnuggning att se fram emot mao...jobbigt

Nej jag kanske oxå skulle vara försiktig om jag hade en sån pärla.. ser fram emot att se den i skärgården i sommar. Sen kanske det ser lite mer proportionerligt ut än r6.. såg lite ut som en minimoto..

Simp skrev:
T-sprit brukar funka bra på sånt klister.. Sen om lacken gillar det lämnar jag till någon annan att svara på...

annars kan man prova stålull. det gjorde kompisens mor när hon fick fågelskit på bilen, och det gick bort i alla fall :kocko

sedan fick hon lacka om dörren :3freak

vad är det här då ? Mobbning på hög nivå...jag är faktiskt ansvarsfull i trafiken..
För övrigt så är R1an 5 millimeter högre än 6:an så jag vet inte fall det blir nån direkt skillnad...

att du inte var och provade en sväng idag. har ju varit skapligt väder i kristinehamn. jag skulle inte kunna hålla mig i alla fall.

starholk skrev:
att du inte var och provade en sväng idag. har ju varit skapligt väder i kristinehamn. jag skulle inte kunna hålla mig i alla fall.

Har aldrig kört den...vågar inte riskera nåt. Än.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8