Bikerbitch
Stolt mamma
MACHOMAAAAAAAMMA, när är nästa fest? Jag är krümt sugen yaoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du ska ju bara flexa armar när du festarBikerbitch skrev:MACHOMAAAAAAAMMA, när är nästa fest? Jag är krümt sugen yaoo
Som om inte du gör det då?Sweedo skrev:Du ska ju bara flexa armar när du festar![]()
Bara elakt förtal...Bikerbitch skrev:Som om inte du gör det då?
Dessutom skall du dansa också har jag hört![]()
Sweedo skrev:Bara elakt förtal...![]()
Dessutom är jag renlevnadsperson som ALDRIG dricker annat än mjÖLk.![]()
![]()
Va? Tala högre flicka! Jag hör inte...Bikerbitch skrev:Det där är lika sant som att du har hår i öronen
Men hey, det hade du ju visst. Pga allt 14is snack![]()
Bikerbitch skrev:MACHOMAAAAAAAMMA, när är nästa fest? Jag är krümt sugen yaoo
Sweedo skrev:Va? Tala högre flicka! Jag hör inte...![]()
Haha, jag misstänker att jag hamnat i onåd.Bikerbitch skrev:Nä vet du vad. Jag må vara ung och icke äga hår i öronen, men jag är ingen 14is![]()
Bikerbitch skrev:MACHOMAAAAAAAMMA, när är nästa fest? Jag är krümt sugen yaoo
U bet!Macho Woman skrev:Klart du är gullsnuppa! Vi gjorde ju aldrig vårt krümma raptrick!
Om jag ska ha någon mera fest vill jag inte se några blyga tonårsfasoner. Inget stå-och-hänga-i-ett-hörn-och-bara-prata-med-de-jag-redan-känner. Folk som dyker upp nästa gång kommer jag tvinga att gapa, hoppa och göra bort sig.
Sweedo skrev:U bet!
Jag brukar vara bra på detta!
Var lite låg i lördags bara Macho!
Du får ursäkta.
Macho Woman skrev:Klart du är gullsnuppa! Vi gjorde ju aldrig vårt krümma raptrick!
Om jag ska ha någon mera fest vill jag inte se några blyga tonårsfasoner. Inget stå-och-hänga-i-ett-hörn-och-bara-prata-med-de-jag-redan-känner. Folk som dyker upp nästa gång kommer jag tvinga att gapa, hoppa och göra bort sig.
Näh vi skall röja och skråla!Ghost skrev:Då ska jag inte prata med dig nästa gång då...?![]()
![]()
Sweedo skrev:Näh vi skall röja och skråla!![]()
![]()
Macho Woman skrev:Klart du är gullsnuppa! Vi gjorde ju aldrig vårt krümma raptrick!
Bara hårdrock!Ghost skrev:Fast då får vi nog hålla koll på cdspelaren det kom väldigt konstig musik ur högtalarna stundvis...![]()
![]()
Sweedo skrev:Bara hårdrock!![]()
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|