EBS
The one and only
Macho Woman skrev:Det kan inte ha varit något vidare bra om du inte ens kommer ihåg att du fick det... Emil suger på att suga!
Jag åkte aldrig taxi med Per. Han och taxichuffören va alldeles ensamma där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:Det kan inte ha varit något vidare bra om du inte ens kommer ihåg att du fick det... Emil suger på att suga!
watson skrev:Aha... Det är därför Baby-ninja tråkar mej hela tiden för min lilla hoj.... Det är för att han har snackat med dej....och du.... sedan ringsbytet så är Emil MIN bitch (Vad han gör och inte gör i nämnda taxibilar däremot lägger jag mej inte i...
)!!! Du vet vad hojåkare tycker om partnerskap....
![]()
/FW
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag ska nog kunna klämma in dig med på ett hörn![]()
Macho Woman skrev:Det kan inte ha varit något vidare bra om du inte ens kommer ihåg att du fick det... Emil suger på att suga!

Macho Woman skrev:
Visst slår jag precis lagom hårt och på de rätta ställena?![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:
Åsa; Min dubbla Hästenssäng står å väntar på tom![]()
![]()

Åsa #96 skrev:Usch, detta börjar nästa bli lite väl snuskigt för lilla oskyldig mig![]()
Bikerbitch skrev:Give me länken med Rockyarna. Danke.
Biker[b]D[/b]itch skrev:Give me länken med Rockyarna. Danke.
EBS skrev:......som vi säger på ren svenska.....

Åsa #96 skrev:Usch, detta börjar nästa bli lite väl snuskigt för lilla oskyldig mig![]()

TomK skrev:Oskyldig ? Jaha... och jag pratade med två små förskräckta gossar i måndags som blev fullkomligt överrumplade av dig när ni gjorde stan. De är nog inte vana vid *så* vilda kvinnor. De bad mig följa med nästa gång som förkläde - jag är lite mer härdad i det avseendet
Men det kanske var en helt annan Åsa de pratade om (hon den där Stockholms-anpassade tjejen med bara antydan till skånsk brytning) ?![]()

Åsa #96 skrev:Ja, för jag minns då inte något av det som är skrivet i denna tråden![]()

Ghost skrev:Ah... selektivt minne. Ack du ljuva glömska...![]()
![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |