Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

Macho Woman skrev:
Det kan inte ha varit något vidare bra om du inte ens kommer ihåg att du fick det... Emil suger på att suga!

Jag åkte aldrig taxi med Per. Han och taxichuffören va alldeles ensamma där. :rolleyes:

watson skrev:
Aha... Det är därför Baby-ninja tråkar mej hela tiden för min lilla hoj.... Det är för att han har snackat med dej.... :p och du.... sedan ringsbytet så är Emil MIN bitch (Vad han gör och inte gör i nämnda taxibilar däremot lägger jag mej inte i... :rodnar )!!! Du vet vad hojåkare tycker om partnerskap.... :rolleyes:

/FW

Är det därför DU bjuder MIG (titta stavas M I G :D ) på kaffe och inte tvärtom? :whip ;)

Macho Woman skrev:
Det kan inte ha varit något vidare bra om du inte ens kommer ihåg att du fick det... Emil suger på att suga!

Jasså var det det han gjorde, jag trodde han hade tappat nått på golvet. Ska vara mer uppmärksam nästa gång.
Åsa; Min dubbla Hästenssäng står tom och väntar :brynad :whip

Macho Woman skrev:

Visst slår jag precis lagom hårt och på de rätta ställena? :)

Ojojoj du skulle bara veta eller hmm, det kanske är det du vet.
Du kan ju passa på att slå Pekka lite för jag har inte sett röken av några bilder från burnen än (hihi det var kul), och du är ju aldrig uppe på icq längre så jag kan påminna dig.

Torskoppan. Jag trodde det var du som skulle ge nykteristen ett blowjob som tack för skjutsen. Men vem vet.. det kanske hände efter ni hade lämnat mig?

( Härlig rockystrip idag måste jag säga!)

Åsa #96 skrev:
Usch, detta börjar nästa bli lite väl snuskigt för lilla oskyldig mig :rodnar

Oskyldig ? Jaha... och jag pratade med två små förskräckta gossar i måndags som blev fullkomligt överrumplade av dig när ni gjorde stan. De är nog inte vana vid *så* vilda kvinnor. De bad mig följa med nästa gång som förkläde - jag är lite mer härdad i det avseendet :notme

Men det kanske var en helt annan Åsa de pratade om (hon den där Stockholms-anpassade tjejen med bara antydan till skånsk brytning) ? ;)

TomK skrev:
Oskyldig ? Jaha... och jag pratade med två små förskräckta gossar i måndags som blev fullkomligt överrumplade av dig när ni gjorde stan. De är nog inte vana vid *så* vilda kvinnor. De bad mig följa med nästa gång som förkläde - jag är lite mer härdad i det avseendet :notme

Men det kanske var en helt annan Åsa de pratade om (hon den där Stockholms-anpassade tjejen med bara antydan till skånsk brytning) ? ;)

Ja, för jag minns då inte något av det som är skrivet i denna tråden :notme

Ghost skrev:
Ah... selektivt minne. Ack du ljuva glömska... :kär :p

:notme

Det är verkligen bra med selektivt minne, man kan då minnas dom goda bitarna. Dom man skäms över kan man genast glömma bort :p

Åsa Kraschsson

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...