Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

watson skrev:
Jag är plåtluder=Jag är groupie!!

Schüssta picks! Jag är glad över att Johan tog hem mej när han gjorde, för bilderna senare på kvällen har jag inte mycket minne av. Det man inte kommer ihåg har väll aldrig hänt va?! :rodnar

Jag har dock en del frågor:

- Vem hånglade med vem (?) förutom min lösaktige karl och "nån upptagen kille".

- Var tog min sprit vägen?

- Vem åt kattmaten (?) och var, var djuret som maten tillhörde? :confused: :confused:

/Fröken rökig

Jag tror det är bäst för dig själv att du aldrig får svar på dessa frågor ;)
Kommer du ihåg att du köpte min cbr? 20000 + din 2-taktare sa vi ;)

Robban W skrev:
Jag tror det är bäst för dig själv att du aldrig får svar på dessa frågor ;)
Kommer du ihåg att du köpte min cbr? 20000 + din 2-taktare sa vi ;)

Nä, nä... Som jag fattade det så FICK jag din hoj och @en skulle jag få köpa för 15.... no?!

/FW

Jag tycker att det låter som ren barmhertighet att ta emot en gammal klotad tvåtaktare. Watson, slå till innan människan nyktrar till. Iofs är det väl barmhertighet att ta emot en cbr 600 också :rolleyes:

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag tycker att det låter som ren barmhertighet att ta emot en gammal klotad tvåtaktare. Watson, slå till innan människan nyktrar till. Iofs är det väl barmhertighet att ta emot en cbr 600 också :rolleyes:

Nuförtiden är den ju inte bara klotad... Den är påkörd oxå!! :p

Lite mer info/skvaller från festen.... Jag vet nån som fick ett "blow job" i taxin hem.... :D :D

/FW

watson skrev:

Lite mer info/skvaller från festen.... Jag vet nån som fick ett "blow job" i taxin hem.... :D :D

/FW
:skrämd var det därför det blev så billigt? Jag tyckte chauffören såg lurig ut när jag vaknade till.

watson skrev:

/FW

Att den är på körd gör ingen ting de är bara jobbigt att för störa hela fina grejer....Jag har stora planer för din rgv

jagharproblemmedsärkrivningar :)

Robban W skrev:
Att den är på körd gör ingen ting de är bara jobbigt att för störa hela fina grejer....Jag har stora planer för din rgv

jagharproblemmedsärkrivningar :)

Jag förväntar mej ett pm omgående för.... jag .... e.... inte.... helt... med.... på... vad... du.... snackar om.... SKA du köpa Nassen eller?! :confused: :eek: :rodnar

/Fröken förvirrad

Fråga inte så mycket fröken utan se till att han tar skiten innan han ångrar sig. Vem var det som fick en blåsning förresten????

OLJEKYLD GSXR skrev:
Fråga inte så mycket fröken utan se till att han tar skiten innan han ångrar sig. Vem var det som fick en blåsning förresten????

Ja du... Den killen är på väg hem till dej... Bli inte svartis nu! Jag vet vad ni har för ett förhållande till varandra.... Han har tjallat.... Bara att komma ut nu!! :p

/FW

watson skrev:
Ja du... Den killen är på väg hem till dej... Bli inte svartis nu! Jag vet vad ni har för ett förhållande till varandra.... Han har tjallat.... Bara att komma ut nu!! :p

/FW

Ni verkar ha ett invecklat förhållande ni :p

Macho Woman skrev:
Jo, men han har köpt en ny.

Självklart är ni välkomna. Hostel Vera är alltid öppet. Slipp-få-stryk-av-värdinnan-avgift: en flaska maltwhisky.

Men vi gillar att få stryk av dig. :whip

Åsa #96 skrev:
Ni verkar ha ett invecklat förhållande ni :p

Nja, så jätteintressant är det väl inte, Watson tänder på när jag pratar illa om tvåtaktare och Emil är min callboy :slicka Jag ska nog kunna klämma in dig med på ett hörn :brynad

watson skrev:

/FW

Va?! Vem då?!

;)

OLJEKYLD GSXR skrev:
Nja, så jätteintressant är det väl inte, Watson tänder på när jag pratar illa om tvåtaktare och Emil är min callboy :slicka Jag ska nog kunna klämma in dig med på ett hörn :brynad

Aha... Det är därför Baby-ninja tråkar mej hela tiden för min lilla hoj.... Det är för att han har snackat med dej.... :p och du.... sedan ringsbytet så är Emil MIN bitch (Vad han gör och inte gör i nämnda taxibilar däremot lägger jag mej inte i... :rodnar )!!! Du vet vad hojåkare tycker om partnerskap.... :rolleyes:

/FW

Last edited:
Hey, när man inte är med den man älskar, älska med den du är med! Who's up for some action?!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP