Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

Anneli.a skrev:
Hmm..låter som en liten lam ursäkt där.. :smasha de hade väl bara varit att kastat sig på ett tåg upp till sthlm, sen hade du säkert fått slagga hos någon, o eftersom ja åker hem till Eskilstuna stup i kvarten kunde du liftat med mig o min hayabusasaab som numer är decibeltrimmad..(läs hål i avgassystem) ... lite mer engagemang nästa gång kanske ;)

hahah! okej.. YOU GOT ME :D

men jag har ju faktiskt ingen bil :rolleyes:

Mr.Tom är självklart anställd. Passar ganska bra eftersom vi redan har en mekaniker vid namn Tom. Det räcker alltså att vi gapar en gång för att två mekar ska dyka upp. Perfekt. Då kan vi spara energi till träningarna (lär ju behövas...).

Min satsning ser hittills ut som följer:

Mekar, paraplypojkar och dekalsponsorer finnes.
I vinter tänkte jag dessutom meka igenom Haynesmanualen till min hoj och förhoppningsvis lära mig ett och annat på köpet.
Jag har börjat konditions- och styrketräna tre gånger i veckan.
Till våren hoppas jag att erbjudandet från Nr:18 om lån av hoj till licenskursen står kvar. Förhoppningsvis klarar jag av att undvika att göra bort mig och får licens.
Relapse har rejsbuss med plats för en hoj till om inte Jannica lånar bil och kärra.
Största problemet just nu är pengar. Jag måste ha pengar till en egen hoj, till tillbehör och till att kunna träna. Någon som vill sponsra eller har tips om var jag kan försöka få spons?

Macho Woman skrev:
Största problemet just nu är pengar. Jag måste ha pengar till en egen hoj, till tillbehör och till att kunna träna. Någon som vill sponsra eller har tips om var jag kan försöka få spons?

På banken, seeeent på kvällen/natten??? :crash :notme

:D :D :D

Jag och Marcus har pratat lite löst om att komma upp och våldsgästa någon helg närmare jul. Du har sovplats redo hoppas jag??

Snälla får vi sova hos dig och din sambo. ;)

Hur kräsen är du på det där med "malt"? Det finns maltwhisky också finns det maltwhisky. Prisskillnaden är stor.

Robban W skrev:
500 spänn för att dansa 750 kr (inga kvitton) så sjunger jag med i låtarna.

... de e bara komma hit! (sålänge du inte kräver en mässingsfärgad stång som går från golv till tak, för de har jag ingen...än...)

Har jag nästan lovat dig Bikerbitch så får jag naturligtvis stå för det och ställa upp.

Kan jag gå klädd som på bilden eller vill du ha mer lättklätt?

Robban W skrev:
Jag betalar bra för att folk ska titta på mig när jag dansar till tyska schlager låtar.
Fråga inte varför men jag har en dubbel-CD med Wencke Myhre som sjunger på tyska. Ser fram emot lite dans till "Er hat ein knallrotes Gummiboot". :tummenupp

Macho Woman skrev:
...Någon som vill sponsra eller har tips om var jag kan försöka få spons?

Tips?!?

Abandon all hope!

HAr du inte knowhow och kontakter för det så för du göra som oss andra - övertid, nudlar och ..... inget liv i övrigt.

Spons är en lyx som är väldig få förunnat,

Chonny skrev:
Har jag nästan lovat dig Bikerbitch så får jag naturligtvis stå för det och ställa upp.

Kan jag gå klädd som på bilden eller vill du ha mer lättklätt?

Vill du att vi skall gå runt o sjunga waaaaajmcsäääj måntro?
Om inte så får du hemskt gärna strutta omkring i badshorts och babyolja istället :rock

Bikerbitch skrev:
Nu behöver vi bara groupis och ännu fler hjälpredor!

Jag är plåtluder=Jag är groupie!!

Schüssta picks! Jag är glad över att Johan tog hem mej när han gjorde, för bilderna senare på kvällen har jag inte mycket minne av. Det man inte kommer ihåg har väll aldrig hänt va?! :rodnar

Jag har dock en del frågor:

- Vem hånglade med vem (?) förutom min lösaktige karl och "nån upptagen kille".

- Var tog min sprit vägen?

- Varför hade Jenny Strebers enbart på LP och varför hade hon ingen LP-spelare?

- Varför spelades ingen Backstreetboys eller Best of Dr Alban?

- Vem åt kattmaten (?) och var, var djuret som maten tillhörde? :confused: :confused:

Tackar så hemskans för festen! Det var väldans roligt och helt plötsligt känns inte vintern så tung!! :tummenupp

/Fröken rökig

- Jag hånglade med din karl. Jag var tvungen.
- I dig själv. Garanterat.
- Hon är en posör?
- Självbevarelsedrift!
- Någon göteborgare. Katten var utlokaliserad för kvällen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti