Fest??

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Ärade medlemmar! :D

Tänkte bara kolla vad som händer framöver i sommar!
Kommer upp till Sverige v30, och Tom K har redan preliminär-lovat ;) att det blir nån slags tillställning i Uppsala då! (Tänkte kvalificera mig in i medlems-grupp nr 2!!)

Nån som planerat/ vet nåt ytterligare? Tänkte ev. ta med mig en tjejpolare och komma förbi! :-)

//Sara....

Thundercat skrev:
Tar du med dig en tjejpolare till den desperata singelflocken med M:et och pingvinen i spetsen så lär du vara välkommen... :D

Åhh va du är elak. Om inte jag minns fel så var det du som raggade på allt som kunde ta sig fram för egna ben....

Men iofs så blev jag ju singel igen för ett par dagar sedan så, FEST!!!

För att vara lite seriös så har vi ju snackat lite smått om att det är dags att fixa en URR-fest snart, låter väll lämpligt att passa på att ha det när du gästar oss!
Har vi någon frivillig som vill nå nivå 3 :D

M:et skrev:
Åhh va du är elak. Om inte jag minns fel så var det du som raggade på allt som kunde ta sig fram för egna ben....

Men iofs så blev jag ju singel igen för ett par dagar sedan så, FEST!!!

För att vara lite seriös så har vi ju snackat lite smått om att det är dags att fixa en URR-fest snart, låter väll lämpligt att passa på att ha det när du gästar oss!
Har vi någon frivillig som vill nå nivå 3 :D

näe.. jag känner mig inte träffad :rolleyes:

Kamikaze kid skrev:
Jaaaa partaj!!!! :öl

Kan ev hålla med lokal om intresse finnes för det...
Men det är ute vid Danmark...

Danmark låter som ett bra ställe att festa på, jag förutsätter att det är det Danmark som har Stockholm som huvudstad som du menar :rolleyes:

Penguin skrev:
screwy.gif
:rolleyes:

Bifogat

• danmark.jpg
    danmark.jpg
    45.9 KB · Visningar: 407
Last edited:
Jag är på :rock
Då hinner jag komma hem från Halmstad :tummenupp

JoS skrev:

Jag vet JoS! Jag jobbar ju på Danmarksgatan!

Hur som helst så klart vi ska ha fest. Den här gången kanske vi kan planera nåt i god tid så att så många som möjligt kan vara med, eller vad tycker ni som vanligtvis sviker? :7peta

Vi får väl samla ihop lite förslag på datum och plats så kör vi en poll sedan. Föreslå inte 25-27 juli bara är ni snälla!

Penguin skrev:
Jag vet JoS! Jag jobbar ju på Danmarksgatan!

Hur som helst så klart vi ska ha fest. Den här gången kanske vi kan planera nåt i god tid så att så många som möjligt kan vara med, eller vad tycker ni som vanligtvis sviker? :7peta

Vi får väl samla ihop lite förslag på datum och plats så kör vi en poll sedan. Föreslå inte 25-27 juli bara är ni snälla!

Kanonidé!
Jag föreslår 25-27 juli! :rock

*kikar runt* Brukar juh ha pingvinen springande runt benen här men har inte sett han på ett tag nu.... undrar om han inte törs.....??

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti