Fest??

Nalken skrev:
Och sedan låser vi in honom i en garderob tillsammans med musik och sprit, ut kommer sedan Tom the fearless stark i både kropp och själ!
Ska vi leka skrubbleken? Det gör vi i Jamtland (Jämtland)! Så här leker vi:

Antal personer > 2: Man delar på en liter hembränt. Sedan går en person in i en skrubb (garderob t ex). De övriga ska sedan försöka räkna ut vem som är i skrubben.

Antal personer = 2: Man delar på en liter hembränt. Sedan går en av personerna in i skrubben. Den som inte är i skrubben ska sedan försöka räkna ut vem som är i skrubben.

Man kan leka skrubbleken ensam också...

Antal personer = 1: Man dricker en liter hembränt. Sedan ska man försöka räkna ut om man är i skrubben.

:rofl

Jag ger mig fan på att du lekt den leken n'Lasse!

n'Lasse skrev:
Ska vi leka skrubbleken? Det gör vi i Jamtland (Jämtland)! Så här leker vi:

Antal personer > 2: Man delar på en liter hembränt. Sedan går en person in i en skrubb (garderob t ex). De övriga ska sedan försöka räkna ut vem som är i skrubben.

Antal personer = 2: Man delar på en liter hembränt. Sedan går en av personerna in i skrubben. Den som inte är i skrubben ska sedan försöka räkna ut vem som är i skrubben.

Man kan leka skrubbleken ensam också...

Antal personer = 1: Man dricker en liter hembränt. Sedan ska man försöka räkna ut om man är i skrubben.

DAGEN EFTER verisionen:
Antal personer= 2: Den ena är kvar i skrubben, övriga vet inte vad en skrubb är.

Antal personer= 1: Man är schå schtel och schlut att det kännsch schom att man legat i en schkrubb hela natten. Men det har man väl inte? Eller har man? :confused: Vad mörkt det är förreschten.. Uff.. ja måschte :zpy

:cool:

jag kommer, men jag kommer dock lite sent.. ska grilla lite innan på kvällen.. lillbrorsan fyller år.
men ikväll blir det lite kröök iallfall.. fast man ska jobba imorgon.

ha det alla, så syns vi ikväll.
/z

Last edited:
Är det inte Lasse som borde låsas in i garderoben? Då kanske folk får ha sina fötter i fred menar jag....

;)

Penguin skrev:
Är det inte Lasse som borde låsas in i garderoben? Då kanske folk får ha sina fötter i fred menar jag....

;)

Jag har ett gäng kattstrypare som vi kan bunta fast med i badkaret eller nåt... :D

Hur dax har ni tänkt att börja?? =)
Jag tänke att jag skulle titta förbi en sväng sen, blir ju som sagt nykter, men kan vara trevligt att träffa folket i en annan sinnesnärvaro! =))

/Niklas

Kongo dyker upp på hojen om C:a 1½ timme...
Hoppas att ni börjar bli på fyllan nu! :öl

Vill GÄRNA se bilderna när jag kommer hem från Kreta :rolleyes: ..(om jag hittar ett internetcafé så hör jag av mig LOVAR!)

He,he... Hallå fyllbultar! :zpy :öl Nu har jag precis kommit hem från er fest och ni såg ut att ha det trevligt(läs: var fulla :D ) Hoppas att den fortsatta kvällen var lika kul! :tummenupp

Ha det bäst så hörs vi om två veckor!:cool:

"ähh, håll käft'n på er!" :hej

Edit: Måste ju säga att jag blev grymt imponerad av tomK:s "Gay barbados whiskey"! Vad är ett lila depåstöd mot det?
:rofl :rofl :lol :lol

Last edited:
Kongo skrev:

Edit: Måste ju säga att jag blev grymt imponerad av tomK:s "Gay barbados whiskey"! Vad är ett lila depåstöd mot det?
:rofl :rofl :lol :lol

Hmmm, undrar om jag egentligen vill veta vad "Gay barbados whiskey" är för något...... :confused:

//B

Denna fiina vara! :rolleyes:

Bifogat

• gay.jpg
    gay.jpg
    65.8 KB · Visningar: 94
*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage