GSXR1100R
The older i get the faster i was
Har du hittat 17 tums crossdäck till fulrettan...oscar skrev:Vilka ska köra GGN? Jag är sugen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du hittat 17 tums crossdäck till fulrettan...oscar skrev:Vilka ska köra GGN? Jag är sugen...
Bingo skrev:Vi åker upp till Linköping och tävlar i cross mot Eazyliving, Bj.O.rn, m.fl.

GSXR1100R skrev:Har du hittat 17 tums crossdäck till fulrettan...
EazyLiving skrev:Så här är det va (och det kan inga endurance-fegisar ändra på...)
Crossbanan är öppen för allmänheten. Det finns inget krav på egen hoj, men man måste ha fullgod utrustning (precis som i RR, capisce?)
Varje halvtimma byter man mellan små (80cc) och stora (manliga)hojar. Vi får köra mellan kl 10.00 och 14.00 (pga av bullret). Bastu finns (båda könen samtidigt), spolplatta om man vill vara fin i kanten och det krävs att man har med sig minst 1 flaska Grappa för att få med den fege lille uslingen Bj.o.rn ut på banan!!
Så det blir inget nördigt endurance, vi kommer att slå oss, få lera i kallingarna/trosorna, bli fulla och alla kommer att smaka Grappa. Basta!!![]()
Om ni kan föra er (vilket är mindre troligt!) så kanske jag tar med er på en fin, italiensk restaurang innan vi super skallen i bitar på stans bästa köttmarknad!!
![]()
Suzuki är svaret på alla frågor. Och böner. Nu vet du det.Goodstuff skrev:Man kan ju vända på resonemanget också.
Är Yamaha vanligast för att de är bäst eller bäst för att de är vanliga?
Bingo har säkert ett bra, och enligt honom rätt, svar på detta problem.![]()
![]()
Det står en CR250R i mitt garage. Dagen till ära ska jag sätta på den nya däck också. Klart du hänger med upp och slår digÅsa #96 skrev:En liten stilla undran..... har vi ngn cross att köra påFörstår ju att detta inte här huvudsyftet med denna "utflykt" men ville bara ställa frågan iallafall
![]()
Jag är på!EazyLiving skrev:Så här är det va (och det kan inga endurance-fegisar ändra på...)
Crossbanan är öppen för allmänheten. Det finns inget krav på egen hoj, men man måste ha fullgod utrustning (precis som i RR, capisce?)
Varje halvtimma byter man mellan små (80cc) och stora (manliga)hojar. Vi får köra mellan kl 10.00 och 14.00 (pga av bullret). Bastu finns (båda könen samtidigt), spolplatta om man vill vara fin i kanten och det krävs att man har med sig minst 1 flaska Grappa för att få med den fege lille uslingen Bj.o.rn ut på banan!!
Så det blir inget nördigt endurance, vi kommer att slå oss, få lera i kallingarna/trosorna, bli fulla och alla kommer att smaka Grappa. Basta!!![]()
Om ni kan föra er (vilket är mindre troligt!) så kanske jag tar med er på en fin, italiensk restaurang innan vi super skallen i bitar på stans bästa köttmarknad!!
![]()
Bj.O.rn skrev:Jag kommer sitta brevid å vara lycklig i mitt grapparus, fyllskallar som mig släpps väl inte ut väl.. snälla säg att det är så..
/B
Jag lovar att fly snabbt om han köper en brygg.. o än så länge håller jag mig på behörigt avstånd från grappan. Lite hjärntvätt ang ducati blir de ju, men jag upprepar Chrilles mantra var kväll innan jag somnar : - Ducati e skit, ducati e skit,ducati e skit...
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife