Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jepp, samma förfarande, samma koder.johan771 skrev:HEJ..
Någon som vet om man ska göra lika dant som på tex gixxer 1000 -01:a, för att få fram felkoderna på min gsxr 750 men från -01?
Hoppas någon vänlig själ kan tänka sig att hjälpa mig med denna fråga.
Tack på förhand.
/Johan771
johan771 skrev:Tack för svaret!
Undrar om är det någon som kan svara på vad strecket före "C00" betyder? det kan tydligen vara (_lågt) (-mellan) eller högt upp, före koden "C00"...
Tackar på förhand!
/johan
johan771 skrev:Hej
Måste dock fråga om det är någon som vet hur man justerar in TPS:n? är det nått man kan göra själv eller måste man lämna in hojjen? Och i så fall är det dyrt?
/johan
johan771 skrev:Hej, lyfte på tanken och hittade lite prylar på höger sida om insprutningsbryggan, bla två vajrar som går från någon axel i spjällhusen ner till någon elektisk pryl, men det sitter även en svart grej på själva spjällaxeln och för mig borde ju det va TPS:n?? Till saken hör att en av vajrarna nästan är av och har vridit infästningen till/mot en stoppklack, ser ut som den vritits ca 45 grader, någon som vet om det är detta med vajrarna som är TPS:n eller om det är det den svarta sensorn som sitter på spjällaxeln?
Vi pratar om en -00:as GSXR 750
Vajern måste ju bytas hur som helst, men är det DESSA vajrar som styr...ja vad då????
hoppas någon orkar svara på detta lite amatörmässiga inlägg...
Tack på förhand!
/johan771
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|