Fel i UK

Det här med eluttagen är kanske värst. Det enda land jag varit i i Europa som inte kunde anpassa sig är tadaaa: U-Kå. Varför? Alla stora länder i Europa, säkert de små också, kör med samma.

En annan sak som man lät kan hata: Jamie Oliver
Så jävla usel kock till att börja med. Plus talfel.
VIDRIG mat gör han, och hela tiden det där "look at that, look at that". Ja vi ser att du hällde honung på fikon och slungade, fantastiskt.

Säkert den där subban Nigella också, hon är väl engelsmaninna?

Ett folk med kokbokstitlar som "99 Ways of Baked Beans" i hyllorna
är jungfrulig mylla för TV-kockar. :)

Nu tillhör jag iofs den enstaka promille i Sverige som anser att öl kan endast användas till att krydda en gryta med alternativt släcka en mindre brand med. All öl smakar skit om du frågar mig.
Men däremot måste jag hålla med om att engelsmän är roliga att umgås med, man har även en förmåga att skratta ÅT dem och inte med dem :D Oftast blir de så jävla tokfulla så de inte vet vad de heter eller vilket land de kommer ifrån.
Och angående färgen, om det var den du menade, så heter den faktiskt "british racing green" och är lätt en av de snyggaste färgerna :tummenupp

Okey då, "Brittish racing green", även en svensk kan snubbla lite på målsnöret:rodnar

Det här med eluttagen är kanske värst. Det enda land jag varit i i Europa som inte kunde anpassa sig är tadaaa: U-Kå. Varför? Alla stora länder i Europa, säkert de små också, kör med samma.
?

Man kan sätta en svensk kontakt i de engelska uttagen. Sätt in en penna eller annat litet föremål i det 3e hålet och pressa ner den lilla grejen i hålet (:brynad)..dvs det som sitter över (eller under?) de andra två och sätt sedan in den svenska kontakten varpå du drar ut pennan...et voíla!

Säkert den där subban Nigella också, hon är väl engelsmaninna?
Nä, det kan hon fanimej inte vara. I så fall faller hela min bild av brittiska kvinnor :gnissla

Nigella400x233.jpg

Man kan sätta en svensk kontakt i de engelska uttagen. Sätt in en penna eller annat litet föremål i det 3e hålet och pressa ner den lilla grejen i hålet (:brynad)..dvs det som sitter över (eller under?) de andra två och sätt sedan in den svenska kontakten varpå du drar ut pennan...et voíla!
Nursey:
En begåvad kvinna som vet hur man hanterar tre hål.

Kanske borde sätta en varningstext på det där? :electrosex

Nä, det kan hon fanimej inte vara. I så fall faller hela min bild av brittiska kvinnor :gnissla
Varför det då? För att hon nästan ser bra ut på en promo-bild?

Tänk hur hon skulle ha sett ur om hon inte hade varit en rik kändis. Om hon inte hade haft råd med personlig tränare, skalfasader och haft tid att laga nyttig mat utan istället levt på en diet av fish and chips och curryrätter samtidigt som hon varit kedjerökare. Dessutom så har hon förfäder som kommer från nederländerna så det inavlade brittiska blodet har ju fått ful-genen lite utspädd.

Stötte på den mest puckade dusch kranen där en gång.. dom hade kombinerat värme och vattentryck i samma reglage. Så man fick välja mellan lagom tryck och iskallt vatten eller lagom varmt vatten och högtrycks tvätt :huvet

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti