Nr:18
Snabbare än Don Queer
Vi vill hemskt gärna ha lite feedback på vad som var bra resp mindre bra med helgens arrangemang. Skriv gärna om du var där som publik, lyssnare eller som förare, så att vi vet vilken synvinkel du har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi vill hemskt gärna ha lite feedback på vad som var bra resp mindre bra med helgens arrangemang. Skriv gärna om du var där som publik, lyssnare eller som förare, så att vi vet vilken synvinkel du har.
Anderstorp tycker jag tyvärr inte är så publikvänlig. Man ser väldigt liten del av banan var än man står. Svårt o följa rejset på ett bra sätt.
Kör på. Vi vet redan att du hatar tvåtakt och Svemo så vad är nytt under solen?Jag skulle vilja ventilera flera åsikter, både positiva och negativa angående helgens arrangemang, men eftersom det sitter folk och bara väntar på att få stämpla en som tvåtaktshatare, Svemo-hatare etc är det nog bäst att låta bli.
Känns som att taket för vad som kan diskuteras sjunkit rejält de senaste åren![]()
De låter högre och bättre.125 / 250 låter definitivt mer än 4-takt vad än någon säger. Irriterande högt ljud.
Klassen är tyvärr tunn i år med flera förare som slutat eller tar time out.250R är tydligt utdöende då endast 2 rejsade vad jag såg. Resten följde efter o ploja i jämförelse.
Klassen är tyvärr tunn i år med flera förare som slutat eller tar time out.
Då kan du ju ta SM-Guld.Tunn?! Den är fanimej obefintlig. Pinsamt att den har SM-status.
Så rätt, så ärligt!Tunn?! Den är fanimej obefintlig. Pinsamt att den har SM-status.
125 / 250 låter definitivt mer än 4-takt vad än någon säger. Irriterande högt ljud.
250R är tydligt utdöende då endast 2 rejsade vad jag såg. Resten följde efter o ploja i jämförelse.
Lite jobbigt oxå att det inte fanns några högtalare, men kan verkligen högtalarna vara mer besvär vad gäller ljudnivå än 2-taktarna...
Ska jag sitta o lyssna på internetradio på läktaren? Mycket man hör över ljudet från banan, vinden o skåningar i skogen som bökar på varandra. Skånejäuvul! =)Bra feedback!
Webradio är klockrent!![]()
Ska jag sitta o lyssna på internetradio på läktaren? Mycket man hör över ljudet från banan, vinden o skåningar i skogen som bökar på varandra. Skånejäuvul! =)
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |