Farväl-/förlåtmigtråden

Förlåt jobbet att jag kanske inte kommer imorrn, ska till läkaren kl 09.... nä, nu ljög jag =)

Förlåt...

Men vaffan...? Vad är hak-klamrar?

Jag förlåter INTE Rasorblade för att han skriver oerhört otydliga instruktioner.
Om du vill ha filmen direkt i forumet så kan du klicka på youtube-ikonen ovanför och ta bor allt före =-tecknet(+=tecknet).( vanligt svar, ej snabbsvar)

Last edited:
Förlåt för att jag e så jävla kort och otrevlig mot alla jag stör mig på... men jag orkar bara inte med er :FU

Yeah! Nu funkar det (se föregående sida).

Tacka fan för att det inte funkar när Rasorblades instruktioner ser ut så här: Det är den siffer/bokstavskombinationen som är efter = som skall kopieras in mellan YOUTUBE-ID]HÄR!!! [/YOUTUBE-ID

Förlåt mig men....du är ju virrigare än fan just nu! Gå och lägg dig! :hihi

Ha ha! Tanken är god, men jag ska precis ta och kika på UFC 80. Per Eklund vs Sam Stout kan kanske vara intressant.

Last edited:
Förlåt mig granntanten för att du blev tvungen att flytta dina döda blommor från allmäna ytor. Trakasserier eller ej........

Förlåt mig.....jag har syndat och klippt in samma film i samma post på 2 olika årtal. (Den fishy agenten med mössa vet vad jag menar! :mad:)
Förlåt....

Förlåt för att jag inte har skrivit i denna tråden tidigare.. Jag är en dålig människa, förlåt.... :(

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage