Farväl-/förlåtmigtråden

Det är ju det som gör det hela så roligt, förlåt att jag är skadeglad.

Jag hade också tyckt det var roligt, om han bara hade varit vilken annan forummedlem som helst, men han har varit mer än lovligt respektlös mot mig personligen, helt utan anledning trots att han blev ombedd att inte lägga sig i sånt han inte hade med att göra. Man slår inte såna slag under bältet mot en människa man inte har träffat eller pratat med tidigare och som aldrig har tilltalat honom.

Och jag uppskattar inte att han utöver det han redan gjort försöker göra sig lustig på min bekostnad.

Det ber jag om ursäkt för.

Och jag uppskattar inte att han utöver det han redan gjort försöker göra sig lustig på min bekostnad.

Skicka ett argt hotpm till han och be han vara snäll, annars skickar du PM till bossen år får han bannad, det skulle dock vara tråkigt, va arg så mår du bättre imorn,

Skicka ett argt hotpm till han och be han vara snäll, annars skickar du PM till bossen år får han bannad, det skulle dock vara tråkigt, va arg så mår du bättre imorn,

Nä, jag är inte arg, jag är bara oförstående inför hur lågt vissa människor kan sjunka, och att för en del är ingenting heligt.

Jag hade också tyckt det var roligt, om han bara hade varit vilken annan forummedlem som helst, men han har varit mer än lovligt respektlös mot mig personligen, helt utan anledning trots att han blev ombedd att inte lägga sig i sånt han inte hade med att göra. Man slår inte såna slag under bältet mot en människa man inte har träffat eller pratat med tidigare och som aldrig har tilltalat honom.

Ummm... Vad pratar du om egentligen?

App app app...detta är en förlåt-mig-tråd! :mattias Här får inte argumentationer fortgå!
Så SCHAS med er! Ta det via PM eller nått..... :mad:

App app app...detta är en förlåt-mig-tråd! :mattias Här får inte argumentationer fortgå!
Så SCHAS med er! Ta det via PM eller nått..... :mad:

Ok. Jag förlåter "Tessan" för att hon är fläng och kommer med påståenden som helt saknar grund. Men det blir nog bättre när hon blir lite äldre. Man vet ju inte så mycket om livet när man är 15-16 bast.

Förlåt mig för att jag vill att ni startar en Göra-upp-tråd där alla fakta läggs fram i målet. Gärna med en poll...:hoppa

Ok. Jag förlåter "Tessan" för att hon är fläng och kommer med påståenden som helt saknar grund. Men det blir nog bättre när hon blir lite äldre. Man vet ju inte så mycket om livet när man är 15-16 bast.

Det är inte det du borde be om ursäkt för.

Och på tal om att komma med påståenden som saknar grund, detsamma.

Förlåt alla andra för allt OT, ska inte skriva mer här till Torsken.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT