Farväl-/förlåtmigtråden

Förlåt jobbet att jag kanske inte kommer imorrn, ska till läkaren kl 09.... nä, nu ljög jag =)

Förlåt...

Men vaffan...? Vad är hak-klamrar?

Jag förlåter INTE Rasorblade för att han skriver oerhört otydliga instruktioner.
Om du vill ha filmen direkt i forumet så kan du klicka på youtube-ikonen ovanför och ta bor allt före =-tecknet(+=tecknet).( vanligt svar, ej snabbsvar)

Last edited:
Förlåt för att jag e så jävla kort och otrevlig mot alla jag stör mig på... men jag orkar bara inte med er :FU

Yeah! Nu funkar det (se föregående sida).

Tacka fan för att det inte funkar när Rasorblades instruktioner ser ut så här: Det är den siffer/bokstavskombinationen som är efter = som skall kopieras in mellan YOUTUBE-ID]HÄR!!! [/YOUTUBE-ID

Förlåt mig men....du är ju virrigare än fan just nu! Gå och lägg dig! :hihi

Ha ha! Tanken är god, men jag ska precis ta och kika på UFC 80. Per Eklund vs Sam Stout kan kanske vara intressant.

Last edited:
Förlåt mig granntanten för att du blev tvungen att flytta dina döda blommor från allmäna ytor. Trakasserier eller ej........

Förlåt mig.....jag har syndat och klippt in samma film i samma post på 2 olika årtal. (Den fishy agenten med mössa vet vad jag menar! :mad:)
Förlåt....

Förlåt för att jag inte har skrivit i denna tråden tidigare.. Jag är en dålig människa, förlåt.... :(

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...