Fan vilket liv det är på alla här inne om olovlig körning

Status
Ej öppen för fler svar.

no_fear_23

it´s must sucks to ride like you!!
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
zx10r -07
alla gnäller som fan på dom som inte har körkort här inne!!

för fan det är väl upp till var och en om man vill köra lr inte!!

personligen har jag en åsikt och andra har en annan!!

men när vår svartklädde vän är ute och gör filmer där man bryter lagar hej vilt så är det bara coolt.

fattar inte vad folk ska predika om!!!! :huvet

Om du inte vill att folk ska gnälla så kanske det inte va så smart o starta en ny tråd om det?

För jag antar att du kör utan kort, eller hur?

För övrigt så skulle jag aldrig kunna slappna av o njuta av att köra Mc om jag inte hade körkort, skulle oroa mig över poliser för mycket. Åkte inte ens trimmat under moppedåldern fast än jag fick :gnissla

ääähhh... ät skit och dö. Klart som fan att man ska ha körkort om man ska köra hoj, hur fan skulle det annars se ut om alla finniga fjortisar blåste runt på stan utan kort med sporthoj? Lägg ner nu och sluta grina så blir det bra.

BTW: Jag ska stava rätt åt dig så du slipper skämmas bland de stora pojkarna. Men meningsuppbyggnaden får du fixa själv.
"It must suck to ride like you."

Last edited:
tror att 90% av alla mc förarare har kört utan kort iaf..det är nog inte så få här inne heller som inte ens har kort men predikar ändå. och om jag kör utan kort lr inte är helt ointressant i den här frågan.

Eftersom du verkar tycka att det är helt OK att köra utan kort, och tycker folk ska sluta gnälla om et, så är det väl solklart att du kör utan kort. Där råder det ingen tvekan alls. Men sen kommer frågan om vad som händer när du klotar eller kör in i någon annan oskyldig trafikant. Vem betalar då?

Jag hoppas verkligen att ditt hojkörande är bättre än din engelska, men med tanke på dina inlägg ska man väl inte hoppas för mycket.

Eftersom du verkar tycka att det är helt OK att köra utan kort, och tycker folk ska sluta gnälla om et, så är det väl solklart att du kör utan kort. Där råder det ingen tvekan alls. Men sen kommer frågan om vad som händer när du klotar eller kör in i någon annan oskyldig trafikant. Vem betalar då?

ja du lilla vän det finns försäkringar men du kanske tror att om man inte har kk så gäller dom inte

alla gnäller som fan på dom som inte har körkort här inne!!

för fan det är väl upp till var och en om man vill köra lr inte!!

personligen har jag en åsikt och andra har en annan!!

men när vår svartklädde vän är ute och gör filmer där man bryter lagar hej vilt så är det bara coolt.

fattar inte vad folk ska predika om!!!! :huvet

Sluta gnäll :arsele

Vet inte med er men tycker att det där snacket om våran "svartevän" börjar bli lite små gammalt och gaggigt...

För att svara på din fråga, de som tagit körkort kommer nog aldirg uppskatta sånna som kör utan körkort oavsett. Låt oss säga så här en kille/tjej som kör utan körkort kör som gud osv osv då kan han/hon väl ändå lika gärna betala ca 1000 kr och ta sitt körkort för att bevisa detta.

eventuella stavfel bjuder jag på.

edit glömde några :corn :corn :corn :hojraket :cdevil

Största problemet om du kör utan körkort är att när du kör på en oskyddad trafikant efter den okontrollerade bakhjulskörningen, så kommer du bli skadeskyldig i hela ditt liv. Skulle du dessutom ha delat skinnställ, kommer dina ben att slitas av. Vilket betyder att du kommer sitta i rullstol och vara skyldig miljonbelopp, som du inte kommer kunna betala, eftersom du inte kommer kunna arbeta. Sedan kommer du bli dement och hamna på ett äldredomshem innan du fyllt 35 år för att du inte hade köpt utrustning för 25000kr och därmed inte var ordentligt skyddad.

Vågar du verkligen riskera att köra utan kort? :näsblod

tror att 90% av alla mc förarare har kört utan kort iaf..det är nog inte så få här inne heller som inte ens har kort men predikar ändå. och om jag kör utan kort lr inte är helt ointressant i den här frågan.

Om du menar övningskörning möjligtvis, annars skulle jag tippa på att 90% INTE kört utan körkort..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP