Fan vilket liv det är på alla här inne om olovlig körning

Status
Ej öppen för fler svar.
Kan inte alla bara sköta sig själva och strunta i vad andra gör?
Gäller det specifikt körkortsdebatten eller allt som vi människor känner för att göra? Jag skulle vilja rånmörda någon, så länge jag sköter mig själv i det avseendet så ska du skita i det, deal?

Anarchy in the hojåkar-Sweden.

Gäller det specifikt körkortsdebatten eller allt som vi människor känner för att göra? Jag skulle vilja rånmörda någon, så länge jag sköter mig själv i det avseendet så ska du skita i det, deal?

Anarchy in the hojåkar-Sweden.

Känns det bra så kör hårt :tummenupp

Ingen idé att försöka få folk att göra rätt för sig i världens snällaste land.

Kanslomassigt labila personer med sadan skev varldsomfattande syn som du, borde inte ha korkort :mad:

Vi menar lika!

Självklart e det så som du säger..
Ville bara poängtera att MÅNGA utan kort kör riktigt bra, jag menar såklart inte att dom kör så som lagen tycker e bra, men köra hoj de kan många utan kort!!
Förstår du vad jag menar?

Jajaemän vi menar lika!

Men sen är det min uppfattning att man skall ha ett körkort då det lär dig basic om hojen alltså säkhets kontrollen bla samt farliga situationer för dig på mc, hur du motverkar vobbel, säkerhets-tänkande hur du placerar hojen för att undvika missförstånd i trafiken samt "farliga situationer.

Du är på inga sett en komplett förare bara för att du har fått ditt körkort, utbildningen pågår hela livet men du har iallfall en bra grundplåt att stå på än utan. :tummenupp

att man är lat och är tillräckligt säker på att köra? :tummenupp

Är man så lat så är körkort inget problem då man förmodligen inte orkar sadla hojen heller.:fakta

Last edited:

Vad gör polisen om man kör utan körkort? Jo, de ger dig en varning.
Vad gör polisen om du kör 30km/h? Jo, de släpper inte ut dig på vägarna.

:

En varning??? Wake up and smell the coffee. Du blir rapporterad för olovlig alt. grov olovlig körning. Det är lite värre det.

Kan inte alla bara sköta sig själva och strunta i vad andra gör? Kör utan körkort men var beredd att stå för konsekvenserna!

Finns inget slut på den här debatten...

Duskulle alltså bli skitnöjd om någon utan körkort körde ihjäl någon som du kände, bara han stod för det sen????

Hur tänker du nu?

Last edited:
NEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!! Jag har läst fyra sidor av inlägg i denna tråden... säkert 20 minuter av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka :död

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul