Fan vilket liv det är på alla här inne om olovlig körning

Status
Ej öppen för fler svar.
Dax för trådlåsning...

Jag hämtar najtången!!!

ja du lilla vän det finns försäkringar men du kanske tror att om man inte har kk så gäller dom inte

Suck... att du ens tror på det själv, det förstår jag inte.

Gör såhär nu... Börja skolan, lär dig skriva riktiga meningar. Gå och ta mc-kort och sist men inte minst.... Kom aldrig tillbaka...

Vart vill du komma med detta inlägg? Ta ditt körkort istället och sluta gnäll. Hoppas du inte är lika dålig på att köra som du är på engelska för då vill inte jag möta dig ute på vägen.

alla gnäller som fan på dom som inte har körkort här inne!!

för fan det är väl upp till var och en om man vill köra lr inte!!

personligen har jag en åsikt och andra har en annan!!

men när vår svartklädde vän är ute och gör filmer där man bryter lagar hej vilt så är det bara coolt.

fattar inte vad folk ska predika om!!!! :huvet

Det är förbannat tur att den finns en lagstiftning. Om det var upp till varje person själv att avgöra om han ska köra mc eller bil utan körkort så skulle vi har mycket mer dödsolyckor.

Hur skulle det kännas om din flickvän blev ihjälkörd av en snubbe utan körkort? Han tyckte själv att han var mogen att köra utan utbildning eller godkännande.

Märkligt att alla verkar tro att dom som inte har körkort inte kan köra hoj?!
Vet betydligt fler som har kort som är kassa på o köra än dom ja vet som kör utan!!
Körkort e bara ett bevis på att du klarar av o sitta på hojen o svänga lite o kanske bromsa om du kommer ihåg...
Nää körkortet bevisar inte ett skit :tummenupp

ja du lilla vän det finns försäkringar men du kanske tror att om man inte har kk så gäller dom inte

Min fösäkring gäller i alla fall inte om jag kör utan körkort men du kanske har specialförsäkring för att fâ köra utan körkort..?

Tycker du det är ok att inte betala för sin mc ocksâ? Jag tycker grannens hoj är ballare, jag snor nog den imorrn.

Nej du har rätt... Jag ska lämna tillbaka mitt kort och köra utan.. precis som vår vän adnan som startade tråden.

Gör dig själv en tjänst, sälj en av dina hojar och ta ditt kort som den man du utger dig för att vara. Är du stor nog att göra det kanske du lär dig ett och annat om trafikvett. Jag vill inte få en premiehöjning på grund av en egotrippad GangstaRajder dyker i myllan.
Om du nu besitter sinnesnärvaro av "No Fear", visa det då. Bevisa att du vågar ta en sån enkel sak som ett MC körkort.

Man eller mus?

Vet betydligt fler som har kort som är kassa på o köra än dom ja vet som kör utan!!
Körkort e bara ett bevis på att du klarar av o sitta på hojen o svänga lite o kanske bromsa om du kommer ihåg...

:tummenupp Så är det förstås. Man blir ju en sämre förare av körutbildningen.

Om dom nu kör så bra, varför tar dom inte körkort? Det borde ju vara en baggis. Bara dit och köra upp.

:tummenupp Så är det förstås. Man blir ju en sämre förare av körutbildningen.

Om dom nu kör så bra, varför tar dom inte körkort? Det borde ju vara en baggis. Bara dit och köra upp.

Lr så kanske dom en gång har haft men tyckte det va kul o gasa lite :tummenupp
Det va min egna erfarenhet i ämnet som ja hänvisade till..
Väldigt många med körkort borde inte ha det..
Bara för man har ett kort betyder det inte att man kan köra hoj :pannkyss

Jag säger bara så här, skulle nått moppe fucko utan körkort köra hoj och skada någon i min familj eller vänskapskrets så vill jag inte ens skriva här vad jag skulle göra med den idioten. :mad: :kulspruta :machinegu

Är du dum på riktigt ?

Håller inte riktigt med.

Man kanske lär sig lite trafik regler också? Sen finns det självklart folk som är sketa duktiga på att köra hoj men som kanske inte passar in i trafik eller som är helt oförmögna att lära sig trafikregler mm:confused: .
Om ett kk inte bevisar ett skit så måste ett icke kort bevisa ännu mindre.:va

Lr så kanske dom en gång har haft men tyckte det va kul o gasa lite :tummenupp
Det va min egna erfarenhet i ämnet som ja hänvisade till..
Väldigt många med körkort borde inte ha det..
Bara för man har ett kort betyder det inte att man kan köra hoj :pannkyss

ne men det kan väl bero tillviss del på dem som fick det gratis med bilkortet.. körkortet nu är väl ändå ett bevis på att man kan köra om man utgår från att alla kört upp.. :)

Man kanske lär sig lite trafik regler också? Sen finns det självklart folk som är sketa duktiga på att köra hoj men som kanske inte passar in i trafik eller som är helt oförmögna att lära sig trafikregler mm:confused: .
Om ett kk inte bevisar ett skit så måste ett icke kort bevisa ännu mindre.:va

Självklart e det så som du säger..
Ville bara poängtera att MÅNGA utan kort kör riktigt bra, jag menar såklart inte att dom kör så som lagen tycker e bra, men köra hoj de kan många utan kort!!
Förstår du vad jag menar?

:hördu
När du är i trafiken är det din trafikförsäkring som gäller. Inte din hemföräkring eller din kattförsäkring.
Kör du på någon som blir skadad blir du skadeståndsskyldig för det den personen missar i inkomstväg samt för kostnader för de skador som han/hon drar på sig i smällen. Säg att han/hon missar jobbet 1 år pga nackskada.. Ja då är det ditt ansvar att betala ut lön till denne.

Du verkar inte ha mycket innanför pannbenet och jag vet inte varför du skryter med att du kör utan kort. Men ett tips till farbror blå vore kanske på sin plats för att bli av med iaf en körkortslös förare.

Kan vi inte bara rösta för att ta bort hans konto och sen sparka sönder hans hoj?!

:corn nu ska vi se..

om jag kör utan kort lr inte är helt ointressant i den här frågan.
Du kanske inte har körkort, men du har ju i alla fall väldigt festliga camouflagekläder på din profilbild, så du måste ju vara en cool snubbe! :whitetrashsmiley

Jag fick mitt "automatiskt" med bilkortet -73 o har använt det på hoj paralellt sen dess. Funkar skitbra!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti