Värmarna på, solen skiner o jag har just bajsat! Kan det bli bättre?
Släpp två klick

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Värmarna på, solen skiner o jag har just bajsat! Kan det bli bättre?
Släpp två klick![]()
kör du med din 690 på banan?
Japp det gör jag
690 förarna tycker jag är ruskigt snabba på Falken. Fattas en del på rakan. Men riktigt snabba igenom chikanen osv..
Är det någon som vet om Falkenberg har bandagar utan decibelkrav?
Tack för hjälpen med hojen Henrik Christian och Jörgen. Om nån sitter på lite r6 delar så är det uppskattat ������
Jag planerar att köpa en R6a (Banhoj) och köra Rookie 600 2016.
Men med den hojen får jag alltså inte köra med vänner som kör i snabb grupp på bandagarna? Inte ens om man håller ner tempot?
Vad skall jag svara på den frågan....
Jag kan inte svara eftersom det beror på vilken arrangör du kör med. Hos sydakånes mc, bikepromition, actionpics m.fl. går det bra . På Falkenberg vet vi inte hur mc arrangemangen ser ut framtiden.
Har någon spottat i ditt morgonkaffe idag?
Frågan var inte riktad direkt till dig eller någon annan. Det var en allmän fråga som jag tyckte platsade bra i tråden. Jag kände inte till att Actionpics och Bikepromo godkände detta. Men nu vet jag!![]()
Har någon spottat i ditt morgonkaffe idag?
Frågan var inte riktad direkt till dig eller någon annan. Det var en allmän fråga som jag tyckte platsade bra i tråden. Jag kände inte till att Actionpics och Bikepromo godkände detta. Men nu vet jag!![]()
Vilka 2 hojjar dominerar i R-600 och sst600?
Dessa klarar DB kraven på ett eller annat vis.
R6 & ZX6 skulle jag gissa på? Eller får Daytonan köra i R-600?
Jodå R6an skall nog klara bullerkraven fint. Även med eftermarknadssystem. Men beemern låter tyvärr alldeles för mycket för att gå på bana.
Daytonan får köra i r 600 eftersom 3 cylindriga har ett undantag och kan vara 675 cc. Däremot är daytonan är rätt ovanlag gäst på rr sm. Men som bandagshoj är det många som älskar kusinen Street triple R med sitt underbara ljud och dragvilliga motor.
R6 & ZX6 skulle jag gissa på? Eller får Daytonan köra i R-600?
Jodå R6an skall nog klara bullerkraven fint. Även med eftermarknadssystem. Men beemern låter tyvärr alldeles för mycket för att gå på bana.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |