Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Därför att det bryter mot forumets regler.Trodde ett forum var där man diskuterade saker och delade med sig av kunskaper etc etc etc..
Men så fort det blir en diskussion om invandrare så låser man tråden.![]()
Människor är människor och ska du skälla på någon så skäll på mig bl a för jag har sett till att en hel drös flyktingar har kommit hit!![]()
.
Nu börjas det igen...
![]()
The One.
Who Pays.
For the Party.
Dessutom så är detta ett mc-forum. Vill man diskutera politik eller helt enkelt bara ösa ur sig främlingsfientliga floskler så finns det lämpligare forum för det.
Todde min 13 åriga skogskatt är född i ett stall men det gör inte han till en häst för det förvisso men är han mindre värd för det, eller för att han är katt?
Människor är människor och ska du skälla på någon så skäll på mig bl a för jag har sett till att en hel drös flyktingar har kommit hit!![]()
Den här typen av diskussioner bygger bara på okunskap och förutfattade meningar och jag blir lika less varje gång det kommer på tal.
Det finns fler svenskfödda som begår brott men det kanske inte spelar någon roll?
Jag anser att den här tråden bör sluta innan den ens börjat! PUNKT!
Lås skiten någon...
Snacka om kontradiktiv angående en annan tråd du nyligen startade...
Finns en gemensam nämnare på de som gillar och de som ogillar invandring de som inte har något imot de bor inte mitt i smeten de bor i en riktigt svensson idyl.l Segregeringen är helt åt helvete. Och de är den som utgör problemet om detta inte fixas så ska inte fler in" PUNKT!"
Jag tror faktiskt du är något ute och cyklar här. De som bor mitt i smeten brukar inte ha så mycket emot det och de som bor i en riktig svenssonidyll brukar generellt ha väldigt starka åsikter emot invandrare. Senast en sån här tråd kom upp var de som hade starkast åsikter från Ljusdal. Hur många invandrare bor det i Ljusdal? När den diskussionen var uppe bodde jag i Landskrona, staden med 4:e flest brott per invånare (efter de tre stora) och jag och många med mig har ingenting emot invandrare. Det beror väl kanske på att vi som bor bredvid invandrare vet att de är lika flitiga - eller flitigare - när det gäller att söka jobb och göra rätt för sig som infödda svenskar.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |