Facebook

Om man vill hitta en "Anna Nilsson" eller Jonatan Andersson så får man ju leta till förbannelse. Kan man inte söka på årtal och sånt oxå?

Jag hittar bara sökstället där man via sin msn addar alla kontakter...

3136197 Facebook är farliga grejer, andra kan lägga upp bilder på dig bla. Till exempel så roterar det en bild på mig i bikinitop tagen när jag inte var vid mina sinnens fulla bruk (slightly intoxicated) o nu är det försent, skadan är redan gjord. :gnissla
Enligt "vissa" på SH så förekommer inget sådant.. Internet är fullkomligt säkert och den som påstår något annat, bryter mot div "etiketter" osv..

Facebook är ju typ... nya lunar
Jo, visst är det så. Det är till för dom som tycker att de växt ifrån *kjamizar* mot lila bakgrunder, och som inte tilltalas av DIY-kulturen på myspace. Fast det är precis samma innehåll som alltid. Hur mycket man än försöker linda in det i flashig grafik och mogna attribut så slutar det ändå alltid med att de flitigaste användarna enbart sitter och knapprar in plumpa raggningsrepliker med sina flottiga snabbmatsfingrar.

...Å vad ska man annars göra? Seriösa internetmötesplatser, som inte bygger på en diskussionsplattform för särintressen, är en fet utopi!

/perris

Måste vara ovanligt trög när det gäller såna sidor. Precis som när lunar var poppis så joinar man, loggar in och fattar inte ett skit.

Vad är det som ska vara kul med facebook, vad är det man ska göra. :va

Jag tycker det är grymt! Har hittat/blivit hittad av massa folk jag tappat kontakten med.

Har också blivit "lurad" att joina med den här skiten.
Är väl ganska ok, hittade snabbt massa folk som man inte pratat med på evigheter vilket var kul!

Men som alltid med såna här sidor, man blir beroende..."ska bara kolla om jag fått några mail, ska bara ska bara ska bara..."

Jag blir det iaf. Palla.

Jag är iaf glad att jag fått kontakt med gamla vänner igen.
Jo, ledsen om jag låter genombitter, det är klart att det kan vara givande på många sätt, jag är också medlem på den sidan vi pratar om. Dock står jag fast vid att det ofta lockar ett visst klientel i det långa loppet, samt att jag på något sätt kan tycka att det är lite lustigt att man måste gå omvägen via en webbplats för att få kontakt med folk man redan är bekant med. Fast det är klart, å andra sidan är det ju bekvämt att få det serverat på detta vis. Man kanske blir påmind om vilka man vill ta upp kotakten med igen.

/perris

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...