Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha du hittade inte hem och gav upp och valde att lägga dig i en park för att sova3136226jag var hemma 09:30, då ramlade jag 2 gånger på vägen![]()
så du tänker kvinna!3136523Det låter perverst!
Enligt "vissa" på SH så förekommer inget sådant.. Internet är fullkomligt säkert och den som påstår något annat, bryter mot div "etiketter" osv..3136197Facebook är farliga grejer, andra kan lägga upp bilder på dig bla. Till exempel så roterar det en bild på mig i bikinitop tagen när jag inte var vid mina sinnens fulla bruk (slightly intoxicated) o nu är det försent, skadan är redan gjord.![]()
Enligt vissa så existerar tomten, jorden är platt och deras hojar går 350, minst!3136602Enligt "vissa" på SH så förekommer inget sådant.. Internet är fullkomligt säkert och den som påstår något annat, bryter mot div "etiketter" osv..
Jo, visst är det så. Det är till för dom som tycker att de växt ifrån *kjamizar* mot lila bakgrunder, och som inte tilltalas av DIY-kulturen på myspace. Fast det är precis samma innehåll som alltid. Hur mycket man än försöker linda in det i flashig grafik och mogna attribut så slutar det ändå alltid med att de flitigaste användarna enbart sitter och knapprar in plumpa raggningsrepliker med sina flottiga snabbmatsfingrar.Facebook är ju typ... nya lunar
Frågan är om de tycker det är lika kul!?3136906Jag tycker det är grymt! Har hittat/blivit hittad av massa folk jag tappat kontakten med.
Frågan är om de tycker det är lika kul!?
Sant..3136914Vissa saker bryr man sig inte om, bara man själv blir nöjd![]()
Jo, visst är det så.
/perris
Jo, ledsen om jag låter genombitter, det är klart att det kan vara givande på många sätt, jag är också medlem på den sidan vi pratar om. Dock står jag fast vid att det ofta lockar ett visst klientel i det långa loppet, samt att jag på något sätt kan tycka att det är lite lustigt att man måste gå omvägen via en webbplats för att få kontakt med folk man redan är bekant med. Fast det är klart, å andra sidan är det ju bekvämt att få det serverat på detta vis. Man kanske blir påmind om vilka man vill ta upp kotakten med igen.Jag är iaf glad att jag fått kontakt med gamla vänner igen.
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |