Oan
Aktiv Betraktare
facebook e välldigt bra om man som jag har kompisar utspridda över hela sverige och känner massor med folk utanför sveriges gränser, i stället för att leta folk på omöjliga lunar eller arto.dk för alla danska kompisar så finns dom flesta på facebook, sen annars har det ju varit att vissa regioner använder man olika communitys osså blir man bara paff, här i sundsvall sitter jämngamla o kjamar varandra i en orgie med bjarne på lunar medans vännerna i umeå är helt aptokiga i deras lokala comunity apberget.se som aldrig slog igenom här och när man ska lite söder ut och ta kontakt med folk då måste man bli medlem på playahead och förstå sig på det, alla vänner i gävle då? efterfesten.se?? ständigt dyngraka när det är där dom hänger dygnet runt och roar sig eller vad?, nightlife häckar ständigt vissa och tar sig inte ifrån heller och helgon håller sig en stor folkskara på också..., jadu, o sen om man vill kunna läsa alla sina inlägg på alla dessa sidor måste man betala en stadig månadsavgift på 90 kronor per sida! sen på morgon om man känner för det kolla om nån skrive ett gästboksinlägg också ska man ta sig igenom allt detta så är det bara att dra fram karta och kompass slingra sig genom labyrinten mellan alla reklamskyltar hitta gästboken och vipps "skolan börjar om 5 minuter" så det är ett bra sätt att hitta vänner man träffat på tävlingar med landslaget utomlands osv man är privat tills man hittat någon vänn och visar personliga sidan för just den osv men kan nån förklara för mig varför varenda jävla användare vill att man ska döda ninjas med deras pirat applikation och spela poker mitt i natten via den hemsidan bara för att man ligger i deras kompislista!?!?! jättebra upplägg men ja kommer nog rata den snart också och bara kolla upp kontakt info på dom man känner om man ska ha tag i dom... är på lite OT humör i dag...