FAAAAKK - ev. börja bli tunnhårig, vad göra?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Det roliga är att jag inte ens har minsta antydan till flint. Har väl lite vikar, men de har jag väl haft ganska länge och jag vet inte om de blir större. Har min flickvän befogenhet att be mig använda rogaine? (Bilden är nytagen, så jag har inte fuskat)
Bara att ta fram trimmern, Hyland.

Det är större varning på ölen, Corona och Bud LIGHT?

Jag dricker nästan bara Beck's, men det fanns inte när jag skulle handla. Sen är det jävligt gott med en Corona när det är 30 grader ute (Miami). Buddisarna är inte mina, det är till Collegekidsen som gillar att spela "beerpong", en drickarlek där man ska kasta pingibollar i sin motståndares röda plastmugg med öl i. Dumt att slösa finöl på såna barnsligheter...

Du får göra som jag... Spara ut till riktigt långt skägg och kamma sedan över skägget. Funkar skitbra och alla tjejer älskar att leka med min överkamning.

FAN! Ser att min polare har lagt ut film på nätet!

SE HÄR!

ska kolla upp :tummenupp

men just nu ligger en ny trimmer nära till hands..

:3freak

vad bra, hoppas du blir symptomfri under våren :) ..har du börjat känna ngt än? sen jag körde min drive med lorathadin, så har jag inte behövt nån medicin under pollentider senaste åren, iofs med lite konditionsträning.

Ja jag hoppas det också...surt och sitta inne och lipa när det är vår och alla åker hoj, med eller utan hår :D

Nja jag känner ytterst lite...björken som är döden så jag håller i mig ett tag till.

angående snacket om att man ärver flinten från sin morfar (haxxat från Wiki)

Wikipedia: Baldness skrev:
MYTHS
"You inherit baldness from your mother's father."

Previously, early baldness of the androgenic type was thought to be sex linked dominant in males and to be sex linked recessive in females.
Research suggests that the gene for the androgen receptor, which is significant in determining probability for hair loss, is located on the X chromosome and so is always inherited from the mother's side.[17]There is a 50% chance that a person shares the same X chromosome as their maternal grandfather. Because women have two X chromosomes, they will have two copies of the androgen receptor gene while men only have one.
However research has also shown that a person with a balding father also has a significantly greater chance of experiencing hair loss

/ mini, som förmodligen kommer att börja tappa hår innan han fyller 30 :yoparty

Köp schampo: Wella Active, Hair Loss.
Kostar typ 150 spänn och minimerar antalet ggr man får plocka hårtussar från duschgolvet.

Äh vafan sluta klaga. När vi iranier fyller 25 har vi inge hår på huvet, men vi har tillräckligt mycket hår på ryggen för att kunna väva en 10 kvadratmeters matta (per vecka).

Hade hårigare ben än gympalärarn i femman.

Det roliga är att jag inte ens har minsta antydan till flint. Har väl lite vikar, men de har jag väl haft ganska länge och jag vet inte om de blir större. Har min flickvän befogenhet att be mig använda rogaine? (Bilden är nytagen, så jag har inte fuskat)

de ser ok ut, du har ganska hög panna, så de blir nog en synvilla. men jag va annars inne på en sida idag, som transplanterar hår från pungen till pannan :rofl

:hihi :skrattaåt

Last edited:
Haha! Här har du ju fått på dig smulan så att du kan dölja flinten... Tur att du inte har min flickvän, hon tycker att jag börjar bli flintis och vill att jag ska prova regaine. Efter att ha bott i USA i 4 månader är magen ett större problem än håret kan jag säga...:(

Äh, vadå? Fettfylld "smörgås" och pommes till lunch fem dar i veckan är skitbra för kistan... :D
Ta det lungt. Man vänjer sig efter nåt år, eller lär sig hitta rätt bland skräpmaten. :)

Äh vafan sluta klaga. När vi iranier fyller 25 har vi inge hår på huvet, men vi har tillräckligt mycket hår på ryggen för att kunna väva en 10 kvadratmeters matta (per vecka).

Det beror delvis på testosteronpåslag..högre testosteron ger mindre hår på huvudet och mer på andra ställen där man inte vill ha det..rygg, öron, näsa, bröst etc. Tänk vad manlig du är ist :gnissla

Det beror delvis på testosteronpåslag..högre testosteron ger mindre hår på huvudet och mer på andra ställen där man inte vill ha det..rygg, öron, näsa, bröst etc. Tänk vad manlig du är ist :gnissla
Ja, tjejerna brukar slåss om den hårigaste ryggen.

Bäääh.. Ser likadan ut i hårbotten och sväljer snällt det faktum att naturen tar ut sin rätt... =D
Alternativet till dyra operationer och retogayn eller reväx eller 'Hejgemigfemtonhundrasåfårduenburkdeostickmedannanetikettpå'
eller vad alla mirakelsalvor som ger dina hårsäckar ståfräs heter är att bara hålla det kort i allmänhet helt enkelt.

flinten är inte så farligt. det stora problemet är att du inte byter kläder.
attachment.php

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back