FAAAAKK - ev. börja bli tunnhårig, vad göra?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
:huvet :huvet :huvet :huvet :gnissla

såg till min fasa, en bild från kvällens posörtvätt, att man hade en kal fläck enl bilden, vad göra?

:gråta

Bifogat

• fakk.JPG
    fakk.JPG
    43.4 KB · Visningar: 821
Finns inget att göra.Välkommen till klubben,oss med rakad skalle :)

ja jo har testat det...men varje gång man sen sparar ut så blir det mer å mer chock :3freak

funkar regaine?

humöret va annars på topp :tuttar

(tillägnat alla boegar, de enda sprut ni får av mig) :tungan

Bifogat

• ddd.JPG
    ddd.JPG
    43.2 KB · Visningar: 409
Last edited:
Finns inget att göra.Välkommen till klubben,oss med rakad skalle :)

Logiken är solklar:
"Jag håller på att få soppatorsk, lika bra jag häller ut resten"
"Jag har snart slut pengar, lika bra jag ger bort det jag har till alkisen på hörnet"

Regaine ska fungera säger det, men det tar ett par månader innan man märker effekten. Nej, ta det som en man och lev i förnekelse! ;)

Spara längre på ena sidan och kamma över det...
Nä, men allvarligt.... Ta det som en man... Utstrålningen sitter på insidan... Raka av dig om du inte trivs....

Se där, Viking Line på väg. Gör som alla andra flintisar, raka skiten och hävda att du gör det för att det är så drygt att hålla på och fixa frillan.

Spara längre på ena sidan och kamma över det...
:tummenupp bra där...skitsnyggt sen när jag fixat porslinsfasader till tänderna, hur fan ska man se ut :näsblod

Se där, Viking Line på väg. Gör som alla andra flintisar, raka skiten och hävda att du gör det för att det är så drygt att hålla på och fixa frillan.

det blir nog så... stefan sauk är ju klockren, men stadiet innan man tappat allt hår ovanpå är ju bara wannabe-flintis look :huvet

Last edited:
ja men de e skillnad på problem å problem :gnissla ...en flintis ser alla, en analflik syns t ex inte :huvet

Välkommen in i ålderdomen. Det är några nya regler du nu ska känna till: När en yppig syster frågar hur det är med dig ska du bara svara att avföringen är jämn och slät. Det var väl ungefär allt... :va
Välkommen!

/Fullt spjäll, inga mjäll

Last edited:
ja jo har testat det...men varje gång man sen sparar ut så blir det mer å mer chock :3freak

funkar regaine?

humöret va annars på topp :tuttar

(tillägnat alla boegar, de enda sprut ni får av mig) :tungan

Haha! Här har du ju fått på dig smulan så att du kan dölja flinten... Tur att du inte har min flickvän, hon tycker att jag börjar bli flintis och vill att jag ska prova regaine. Efter att ha bott i USA i 4 månader är magen ett större problem än håret kan jag säga...:(

Tur att du inte har min flickvän, hon tycker att jag börjar bli flintis och vill att jag ska prova regaine.

Fy f-n va taskigt! Att ens påpeka en sånn sak är lägre än Glocalnet. Att sen ha mage att säga vad du ska göra åt det är droppen.. Lider med dig!

Jag tror (och hoppas) att jag är en sånn som bara får lite tunnare hår och högre hårfäste men som slipper flint. För mig skulle flint vara = mössa. Åtminstonne upp till 40 sen får det bli hatt.:)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back