Det är inte därför jag ogillar dem, heller... det finns så många olika sätt man kan göra sitt jobb på.
Se bara i starten idag, hur Sato totalt struntade i Schumi's arrognas och smet förbi "i alla fall". Visst det vart lite gummikontakt... Eloge till Sato för den näsknäppan i vart fall.
Jag tror ärligt talat, att om det fanns prislappar på FIA's F1-förarmästerskapstitel och team-mästerskapstitel, så skulle Ferrari köpa dom.
Ferrari må ha tillfört mycket till F1, men det ska gudarna veta, att F1 har också tappat mycket, både trovärdighet och publik, tack vare dom.
Schumi är äckligt bra som testförare, dvs snabb när han är själv på banan. Andra förare är bra på att "rejsa". Och det är rejs F1 handlar om, inte snabba enskilda varvtider. (för mig i alla fall).
Det är därför jag säger ett hejdundrande
ajöss!! när Schumi daskade i väggen, fallen på ett eget misstag.
Och föressten. Stort grattis till Trulli, Alonso, Button för ett bra genomfört dagsverke!
Redman skrev:
Mmm man kan inte ogilla dem för att de gör sitt jobb väl och därmed är överlägsna. Själv har jag dock känt stor avsky för Schumacher ända sedan han körde Benneton och fuskade med otillåtet bränsle. Men kanske allra främst sedan den gången han försökte preja Damon Hill av banan.