F*n skiten har skurit!!!

Som Chris Ash sa, den borde väl gå att laga? Har den inte spruckit eller något så bör det gå att lägga i ny nicasilbeläggning, och ev. svetsa om det gått hål på nicasilet. Hör med Roffe på VRM angående omnicasilning.
 
NatoN skrev:
Som Chris Ash sa, den borde väl gå att laga? Har den inte spruckit eller något så bör det gå att lägga i ny nicasilbeläggning, och ev. svetsa om det gått hål på nicasilet. Hör med Roffe på VRM angående omnicasilning.
omnycasilering är dyrt.. :3freak + kolv sen... blir mer än vad det kostar att köpa ny cylinder..
 
Fixa en nicasylcylinder är DYRT och tar tid eftersom det inte kan (olagligt) göras i sverige

.skrev fel.
 
Last edited:
NatoN skrev:
Lämnar man sin cylinder till VRM så skickar dom den till england för omnicasilning, kostar ca 2 lakan som nån sa.
+ ny kolv.. Så det kostar en del mer att reparera.. + frakt på allt me.. ringar, lager, bult, ja du vet.. blir en del
 
Aee skrev:
skoj då. :) alltid bra att ha en i reserv.. :tummenupp ska du byta delar eller motor?.. minns inte vilket år de övergick till att vara både ram och motor nummer ... min 86a hade bara ramnummer..
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top