F: lite åkning från i sommar..

Status
Ej öppen för fler svar.
Lam film i "söndagsåkartempo" ! :arsele

Hade varit mycket tuffare om du hade kört in i någon/något och skadat både dig själv och medtrafikanter! :yoparty
 
ja man gäspa en hel del när vi klippte ihop den.. händer ju inget alls i skiten ju :tummenner
 
Tjena Crashrider :tummenupp kul film, men hade ju sett den förut :tungan

Just another day in Sala, eller hur :tungan

Köp K3:an och en hjälmkamera så får vi göra lite film i V-ås i sommar :yoparty



OT: Snart dags för en fylla tycker jag, BMB nån helg eller??


/Robban
 
Idiotiskt att köra om bilar tätt intill ett vajerräcke. Min åsikt.
 
:va Har jag sagt att jag tyckte filmen var dålig?

Vart är allt blod?


En schyst Outlaw mc film skall innehålla blodscener med massor av skadade! :fakta

Kom tebax när du/ni har lyckats.........
 
du putsar väl mer på hojen än du kör den robban :pannkyss


Hehehe men jag har iaf en hoj att putsa på :FU :brinnerup

Närå skämt å sido, visst tvättar jag hojen när den blir skitig, men tro mej, den körs också :tungan som det ska vara :yoparty



Bra annars då??

/Robban
 
Nej, du verkar då fanimej inte smart. Tror fan att jag hade öppnat min bildörr om jag sett dej i backspegeln, hade varit kul att se dej intrasslad i ett vajerräcke. Jävla åsna.
 
Tjena Crashrider :tummenupp kul film, men hade ju sett den förut :tungan

Just another day in Sala, eller hur :tungan

Köp K3:an och en hjälmkamera så får vi göra lite film i V-ås i sommar :yoparty



OT: Snart dags för en fylla tycker jag, BMB nån helg eller??


/Robban


BmB blir det!!!

blir nog k3:an ivinter...

mvh tobbe


ha ha tackar:tummenupp

Idiotiskt att köra om bilar tätt intill ett vajerräcke. Min åsikt.

dock bara lilla jag som får ont om det gåt åt helvete..

:va Har jag sagt att jag tyckte filmen var dålig?

Vart är allt blod?


En schyst Outlaw mc film skall innehålla blodscener med massor av skadade! :fakta

Kom tebax när du/ni har lyckats.........

nja... tvärtom .... man ska köra igen efter man kvaddat...

jag vill hellre se tattueringen i pannan där det står "Moppefucko"

impar kanske på 15-åringarna som hänger runt donken.. knappast någon här inne

tycker det ser ut som om du har mer "tur" att inte hamna i diket efter en wheelie, än att det är skicklighet



Men trådarna nedan säger ju allt

10 veckor efter min krasch utanför Sala!!

rättegång för 4:e gången....


anledningen till att "föraren" hamnar åt högerdiket beror mera på lutande vägar... högsta punkten på en väg är mittlinjen... detta för att vattnet ska rinna av:tummenupp :tummenupp
 
Last edited:
anledningen till att "föraren" hamnar åt högerdiket beror mera på lutande vägar... högsta punkten på en väg är mittlinjen... detta för att vattnet ska rinna av:tummenupp :tummenupp



dvs du kan bara slanga om det är spikrak & platt väg
du har inte testat att hänga lite, så du svänger när det behövs ?

så slipper det uppstå väggrens nedsläpp som man ser i hela filmen
 
Nej, du verkar då fanimej inte smart. Tror fan att jag hade öppnat min bildörr om jag sett dej i backspegeln, hade varit kul att se dej intrasslad i ett vajerräcke. Jävla åsna.

men bubben... inte ska du offra pappas bildörr på mig..:va :va

dvs du kan bara slanga om det är spikrak & platt väg
du har inte testat att hänga lite, så du svänger när det behövs ?

så slipper det uppstå väggrens nedsläpp som man ser i hela filmen

jo då.. "burkar" lite mest hela tiden för att hålla linjen... dock så släpper jag inte ner hojen i första taget...

jag kan inte slanga... och du kan inte bromsa... BAMBIKILLER!!:D :D
 
Last edited:
Hehehe men jag har iaf en hoj att putsa på :FU :brinnerup

Närå skämt å sido, visst tvättar jag hojen när den blir skitig, men tro mej, den körs också :tungan som det ska vara :yoparty



Bra annars då??

/Robban


haha du har så rätt så.. ska kirra en tät flickvän först innan de blir hoj:D

bara bra här.. själv? va ett tag sen man såg dig så du får la ta och bjuda med mig när du och brorsan ska supa till.

JAZ på cräääsh riders konto
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top