Crashrider: Nu har jag ingen aning om hur gammal du är, men här framstår det iallafall som om du försöker allt i din makt för att andra ska tycka att du är wild and crazy, en riktigt våghals som kan åka på slangen med hojen.
Sen att du spräckt halva huvudet och brutit vart annat ben i kroppen är ju bara ett plus i kanten i ballhetsfaktorm. När du sen toppar det hela med att citera åklagarens ord om hur oaktsam du är, så är det fanimej bara riktigt töntigt. Vi på sporthoj är vuxna människor, vissa mer, vissa mindre, men att försöka framtså som en outlaw här kommer garanterat oftast bara att genrera glåpord och nedtalande skriverier.
Jag lider själv av godartad lägesyrsel, slå upp det i wikipedia eller nått, jag har skrotat flera motorcyklar, och ett par bilar, men jag skryter knappast på om det, tvärt om, man skäms för att man inte kan hålla sej på rätt köl med bågen och bidrar till att premierna blir högre och högre, jag kan också åka på slangen och växla, är jag bättre än du då? Det är fucking dags att växa upp nångång.