Crash rider
Gudomlig sporthojare
klart de gör...
föddes ju med den gaddningen..
som ett jesusbarn... föddes til det jag gör..

föddes ju med den gaddningen..
som ett jesusbarn... föddes til det jag gör..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har jag sagt att jag tyckte filmen var dålig?
du putsar väl mer på hojen än du kör den robban![]()

som det ska vara
Tjena Crashriderkul film, men hade ju sett den förut
![]()
Just another day in Sala, eller hur![]()
Köp K3:an och en hjälmkamera så får vi göra lite film i V-ås i sommar![]()
OT: Snart dags för en fylla tycker jag, BMB nån helg eller??
/Robban
haha stekigt![]()
Idiotiskt att köra om bilar tätt intill ett vajerräcke. Min åsikt.
Har jag sagt att jag tyckte filmen var dålig?
Vart är allt blod?
En schyst Outlaw mc film skall innehålla blodscener med massor av skadade!
Kom tebax när du/ni har lyckats.........
jag vill hellre se tattueringen i pannan där det står "Moppefucko"
impar kanske på 15-åringarna som hänger runt donken.. knappast någon här inne
tycker det ser ut som om du har mer "tur" att inte hamna i diket efter en wheelie, än att det är skicklighet
Men trådarna nedan säger ju allt
10 veckor efter min krasch utanför Sala!!
rättegång för 4:e gången....
anledningen till att "föraren" hamnar åt högerdiket beror mera på lutande vägar... högsta punkten på en väg är mittlinjen... detta för att vattnet ska rinna av![]()
![]()


anledningen till att "föraren" hamnar åt högerdiket beror mera på lutande vägar... högsta punkten på en väg är mittlinjen... detta för att vattnet ska rinna av![]()
![]()
Nej, du verkar då fanimej inte smart. Tror fan att jag hade öppnat min bildörr om jag sett dej i backspegeln, hade varit kul att se dej intrasslad i ett vajerräcke. Jävla åsna.

dvs du kan bara slanga om det är spikrak & platt väg
du har inte testat att hänga lite, så du svänger när det behövs ?
så slipper det uppstå väggrens nedsläpp som man ser i hela filmen
dock bara lilla jag som får ont om det gåt åt helvete..
Kanske, men man kan ställa till med en trafikolycka ändå...folk kan bli rädda och väja, åka i diket eller vad som helst...
Kanske, men man kan ställa till med en trafikolycka ändå...folk kan bli rädda och väja, åka i diket eller vad som helst...
du verkar ju så sansad själv... antar att du inte e gammal heller... "astrimmad pitpro"![]()

Hehehe men jag har iaf en hoj att putsa på![]()
Närå skämt å sido, visst tvättar jag hojen när den blir skitig, men tro mej, den körs ocksåsom det ska vara
![]()
Bra annars då??
/Robban
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |