Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Av vad man läst i dina trådar är det kanske inte primärt den typen av olyckor du skall vara rädd för.
För ditt barns skull och även din egen borde du skaffa dig nån slags person/livförsäkring. Om du inte sitter på en stor hög pengar redan som du eller barnet kan använda om det skulle gå tokigt.
Kör du oförsäkrat? Gäller det resa till eller från arbete finns det skydd i arbetsgivaravgifterna, TFA om jag inte missminner mig.
Man skall dra upp till akuten direkt efter en vurpa för att bli överkollad och få dokumentation på det.
Men det viktiga är att man går upp direkt och inte far förbi hemma och byter om först.
Varför det?
Jo, för det är oftast timmar och åter timmar av väntan på akuten, men kommer man in iförd MC-ställ blir man ledd raka vägen in och får tamigsjutton knappt säga sitt namn innan man blivit undersökt och utcheckad!
Fråga mig inte hur jag vet...![]()
Rätt kul med sh andan. 1:st klagar man på höga försäkringspremier o sen så fort ett blåmärke/blodroppe uppstår ska man till akuten o skrika. Hade man haft den andan när man åkte cross förr skulle man nog kunna få ett hyresrum på kss.
Till TS: du har inte vurpat utan bara vält lite lätt, men
att det gick bra, kan fan gå rätt illa i gångfart oxå
![]()
Gick in på akuten efter att ha gått omkull med lite ont i handen.
Hon i luckan frågade vad som hänt och hur fort det gått, svarade runt 70.
Satan vilken aktivitet det blev, jag tror dom tömde alla avdelningar på specialläkare.
Innom 5 min låg jag naken med stödkrage och ekg, 10 min senare gled jag förbi röntgenkön för en magnetröntgen av skallen och en vanlig röntgen av handen.
Lite tagen av all uppståndelse så förklarade dom att det funkar så då MC olyckor automatiskt drar igång traumagruppen.
Dom var lite sura över att jag körde dit och inte kom med ambulans.
Kom ut med gipsad hand och roliga piller redit fort.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |