Arn87
Medlem
1000cc om du har lite innanför pannbenet. Är du ung och omogen är nog 250cc det bästa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En 600 är i mitt tycke det sämsta valet - tillräckligt med kraft för att snabbt infinna sig i hög fart och ett register som bäst lämpar sig för inspirerad körning.
En V2 1000 framför en I4 600, tycker jag.
Vad skall ni med all effekt till? Det enda användningsområdet för massor av effekt är att göra tråkiga vägar roligare. Välj roliga vägar istället.....
Dom ser riktigt bra ut för o vara från 85 faktiskt
Köp något du har råd att äga och försäkra, alla ska vi börja någonstans. Honda CBR600F från 1991 och framåt är ett säkert första val![]()
Nej du förstår uppenbarligen inte vad jag menar.
massa text om en gsxr 1000 med turbo...
Nej du förstår uppenbarligen inte vad jag menar. Och när har ja rekommenderat en turbohoj?
Är man Guds bästeson och håller hastigheten spelar det mindre roll om du har 100 eller 200hk för du kör mest troligt inte på det sättet. Är du son till hadez? så kanske du inte har den begränsningen och skiter i vad det står på skyltarna, då spelar det stor roll vad du har "mellan benen". Därför anser jag inte och kommer inte motivera till mer än 600RR som förstahoj och de går alldeles utmärkt att köra ihjäl sig på.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |