Första 1000cc standard på +200hp?

200 hästar blir mumma. Då kommer jag kunna wheela lättare.
 
Swedie skrev:
Vad jag ser framför mig är folk som säger "Nu kommer jag kunna wheela lättare". Jag bara skakar på huvet till såna kommentarer.
Nej, folk kommer att fråga hur man får upp den på slangen. Förekommer redan nu med exempelvis ZX10-R.
 
Är RoLLER och bmw-johan samma person? Eller är båda bara släkt med Rally-Kalle?
 
Ugluk skrev:
Är RoLLER och bmw-johan samma person? Eller är båda bara släkt med Rally-Kalle?
Va!? Förklara.
 
Bingo skrev:
Va!? Förklara.
Bara en liten OT-fundering så här på småtimmarna.. :tungan RoLLER verkar ha gått så sakta i barndom det senaste året, från en fyndig filmskapare till ett moppefucko.
 
Ugluk skrev:
Bara en liten OT-fundering så här på småtimmarna.. :tungan RoLLER verkar ha gått så sakta i barndom det senaste året, från en fyndig filmskapare till ett moppefucko.

"RoLLER verkar ha gått så sakta i barndom"

Asså.... är det bara jag eller.... Men jag förstår inte dina meningar :(
 
Silwer skrev:
Jag tror inte Suzuki kommer uppge 200hk nästa år, men nästa generation av litershojar (om nu intresset håller i sig) kommer att uppge det med övertryck i luftburken.
De mytomspunna eventuella 11 millibaren gör sig till känna..
 
utveckligen går bara fortare... om det har givit 30hk på 15 år så räkna 30hk på 7 nu... men det är min teori va de gäller att tekniskt utveckling över lag, å sen så är ja ju ingen expert inom MC häller.. :)
 
wdac skrev:
utveckligen går bara fortare... om det har givit 30hk på 15 år så räkna 30hk på 7 nu... men det är min teori va de gäller att tekniskt utveckling över lag, å sen så är ja ju ingen expert inom MC häller.. :)
Det låter lite som att titta i kristallkulan...
 
Chris Ash skrev:
Det sa man 84 också, då hette monstrena FJ1100......
Jag har inte orkat läsa hela tråden så häng mig inte om jag tjatar:

<besserwisser>
Kom väl ca -87? :7peta
</besserwisser>

-84 kom Suz 1100EF. Men man sa säkert likadant då också. Liksom när CBX kom. Och 1100R. Och Blade. Och så vidare.
 
Gå åt andra hållet istället...

Jag hade hellre sett en 4-500kubiks fyrtaktmotormotor på 100 hästar i ett 250-räser-liknande chassie med runt 120 kilos torrvikt. Det hade blivit en banhoj av rang :yoparty . Men den hade nog inte sålt så bra dessvärre, speciellt inte här i Sverige. Jag hade köpt den iaf.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top