Nyteknik skrev:
Precis som jag misstänkte. Alltså kan vi inte förvänta oss mer än vanligt från Xaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:
kate skrev:Har du några tips om hur man går till väga för att besöka Assen GP? Hur får man tag i biljetter m,m. Måste man förbeställa?
icemanjoakim skrev:Min personliga favorit är Edwards - tippade honom som top 3 denna säsong... har fått lite skit för det, men han kommer, var så säkra på det!
Nyteknik skrev:Nja, han har inte haft en chans att hänga med tätklungan i ett enda race i år. Trots att han sitter på depåns bästa hoj, kan alla banor och har mer fyrtaktserfarenhet än de flesta.
Varför skulle det plötsligt lossna? Jag tippade honom som en trolig titelkansdidat innan säsongen startade – men nu ser ju vem som helst att han inte är snabb nog. Enkelt.
faaan vad avis jag blir.oFFkeFF skrev:Jag ska stå bredvid banan med mina hörselkåpor på. Vem som vinner? Skiter jag fullständigt i, det ska bara bli så jäkla kul att se det live ändå![]()
Inkorrekt. Andra tidsträningen.Masonit skrev:Fan det är ju idag det är race!![]()
\Masonit
Swedie skrev:Inkorrekt. Andra tidsträningen.
Macho Woman skrev:Hayden brukar inte kunna hänga på förstagruppen och framförallt tror jag han ligger risigt till på en så teknisk bana som Assen. Han kommer åtminstone få Checa före sig, som ju är duktig på regn (om han inte tar i för mycket och vurpar bort sig) och som dessutom har bra tidigare resultat på Assen.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |