Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Tummen upp !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om ni vill kunna prata ekonomi, ha telefon/maillista mm, skaffa ett privat SFS-forum som endast är för officiella medlemmar av Streetfighters Sthlm.
Bara att snacka med Swedie, om du inte kan fixa det själv Bully. Den forumsdelen kommer inte att synas alls, för de som inte fått tilltäde till den
//Ullis
edit: japp, jag är tbx på SH f.o.m idag. Trodde jag inte ens själv.
tack för tipset
hur många vill att vi ska ha en sådan del?
1. Bully
2. Galli
3.
4.
5.
6.
7.
8.
fyll på
tack för tipset
1. Bully
2. Galli
3. Skåne
4.
5.
6.
7.
8.
fyll på
Dock hade vi ju det så en gång i tiden, och det jag tyckte blev lite trist med det var att det blev så slutet.. Till slut skrevs det ju ingenting i de vanliga trådarna, utan bara i de "privata". Tycker det e rätt skönt med öppna trådar så idioter som Fighter-Hasse kan komma in o skriva om sina svarta afghaner o turboladdade 740:s..
Men visst kan vi ha en privat del om det behövs snackas pengar eller snackas skit om resten av kollektivet på SH..
blir det en sådna tråd så kommer vi komma överens om vissa saker som ska disskuteras där och inget annat.
Jag är på.tack för tipset
1. Bully
2. Galli
3. Skåne
4. Jompa25
5.
6.
7.
8.
fyll på
Om ni vill kunna prata ekonomi, ha telefon/maillista mm, skaffa ett privat SFS-forum som endast är för officiella medlemmar av Streetfighters Sthlm.
Bara att snacka med Swedie, om du inte kan fixa det själv Bully. Den forumsdelen kommer inte att synas alls, för de som inte fått tilltäde till den
//Ullis
edit: japp, jag är tbx på SH f.o.m idag. Trodde jag inte ens själv.
Eftersom tre tecken är för lite att skriva när man skall svara så måste jag skriva lite text också så då skall man väl passa på att utrycka sina åsikter antar jag. Jag tycker idén är bra när vi skall snacka hemlisar.tack för tipset
1. Bully
2. Galli
3. Skåne
4. Jompa25
5. Zid
6.
7.
8.
fyll på
Då har vi fått våran privata del, de som vill ha lösen får kontakta mig personligen via pm.
Sorry att jag lurades lite. Hade för mej att man inte ens "ser" det privata forumet, men så var det ju![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |