Förslag, önskemål, funderingar ang. klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Varför har du gjort dubletter av en del trådar?
Blir det inte lite rörigt med 2 onsdagstrådar, 2 långkörningstrådar, 2 mecktrådar, 2 sfs trådar 2 kaffe trådar osv :va

Yo.,

Det är en kort övergång.
För att det är lite förvirrande när du som tråd startare inte tillhör oss längre.
Och för nya ansikten så kan det vara lite rörigt att din nya klubb står överst i alla trådar. Även om vi åker ihop i bland.

Det är ju trots allt SFS trådar :tummenupp

Precis som Galli skriver så kan det vara väldigt förvirrande när man klickar på våra trådar och trådstartarens signatur presenterar en helt annan klubb!

Ett tips!

Om ni vill kunna prata ekonomi, ha telefon/maillista mm, skaffa ett privat SFS-forum som endast är för officiella medlemmar av Streetfighters Sthlm.

Bara att snacka med Swedie, om du inte kan fixa det själv Bully. Den forumsdelen kommer inte att synas alls, för de som inte fått tilltäde till den :tummenupp

//Ullis

edit: japp, jag är tbx på SH f.o.m idag. Trodde jag inte ens själv.

Om ni vill kunna prata ekonomi, ha telefon/maillista mm, skaffa ett privat SFS-forum som endast är för officiella medlemmar av Streetfighters Sthlm.

Bara att snacka med Swedie, om du inte kan fixa det själv Bully. Den forumsdelen kommer inte att synas alls, för de som inte fått tilltäde till den :tummenupp

//Ullis

tack för tipset :)

hur många vill att vi ska ha en sådan del?

1. Bully
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

fyll på

1. Bully
2. Galli
3. Skåne
4.
5.
6.
7.
8.

fyll på

Dock hade vi ju det så en gång i tiden, och det jag tyckte blev lite trist med det var att det blev så slutet.. Till slut skrevs det ju ingenting i de vanliga trådarna, utan bara i de "privata". Tycker det e rätt skönt med öppna trådar så idioter som Fighter-Hasse kan komma in o skriva om sina svarta afghaner o turboladdade 740:s..
Men visst kan vi ha en privat del om det behövs snackas pengar eller snackas skit om resten av kollektivet på SH..

Dock hade vi ju det så en gång i tiden, och det jag tyckte blev lite trist med det var att det blev så slutet.. Till slut skrevs det ju ingenting i de vanliga trådarna, utan bara i de "privata". Tycker det e rätt skönt med öppna trådar så idioter som Fighter-Hasse kan komma in o skriva om sina svarta afghaner o turboladdade 740:s..
Men visst kan vi ha en privat del om det behövs snackas pengar eller snackas skit om resten av kollektivet på SH..

blir det en sådna tråd så kommer vi komma överens om vissa saker som ska disskuteras där och inget annat.

Kan bara informera om att det blir som ett nytt "forum" där man kan lägga in flera olika trådar alltså. Som vi har i vårt forum, där skriver vi ex ner alla regnr på civilpoliser, om någon ska sälja sprit, maillistan & telelista. Bara sådana saker som INTE är bra för allmänheten att se eller veta om.

Resten ska så klart skrivas officiellt. Blir det för lite aktivitet här, då kommer jag att protestera.......högljutt :D Jag vill kunna läsa allt, eller iaf nästan då :)

BTW- Forumet syns inte alls för övriga, så ingen kan ens se någon rubrik & bli nyfiken på vad ni gör bakom "lykta dörrar".

//Ullis

Tack för tipsen Ullis, du är goooo du !

1. Bully
2. Galli
3. Skåne
4. Jompa25
5. Zid
6.
7.
8.

fyll på
Eftersom tre tecken är för lite att skriva när man skall svara så måste jag skriva lite text också så då skall man väl passa på att utrycka sina åsikter antar jag. Jag tycker idén är bra när vi skall snacka hemlisar.

Last edited:
Då jag är för äggig för att fatta hur man lägger till sitt eget namn på listan så säger jag pass på detta förslag. Dock vore det mycket bra med en privat del, skulle behöva en uppdaterad telefonlista mm.

Då har vi fått våran privata del, de som vill ha lösen får kontakta mig personligen via pm.

Dags att se över galleriet på hemsidan, det är fullt med spaminlägg där.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma