Förslag, önskemål, funderingar ang. klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Detta är en mc-klubb där allas röster är viktiga! Så har du förslag, funderingar, önskemål så lägg gärna fram dem i denna tråd.
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag har en fundering, skall hemsidan vara kvar?

Bra fråga!
Alltid kul med en hemsida, tycker den ska vara till för våra foton och filmer som vi kan fylla på med nu i sommar :)
Man kan ju ha kvar den tills det är dags att betala fakturan för webadressen eller vad man kallar det löper ut. Så under tiden får vi känna ifall websidan används eller kan vara kvar.

Självklart också ifall du vill/orkar/kan hålla den uppdaterad eftersom du hållt på med det och byggt upp den.

Det är mina tankar!
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Precis håller med Bully. Låt den vara kvar tills fakturan kommer så kan vi se om det är någonting som vi vill ha kvar då.
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
jag har fortfarande lite funderingar runt vem som vill vara min kontaktman o hålla lite koll åt mej!!! när man var yngre då blev man tilldelad en om det nu var en för del då kanske inte!!!*Ler* o så det där med hemsidan ja kanske behöver jag nån som kan det där med att bygga på min hemsida här på sh tror jag kanske lr*S*
//Knas
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
En fundering jag har är ifall nån har lust att hjälpa mig med att vara moderator, vet inte ifall vi får vara mer än 1 moderator på våran lilla forumsdel men är nån intresserad så skriv det. Ni som är intresserade att hjälpa mig skriv det här. Blir ni fler än 1 som är intresserad kan jag göra en poll i en ny tråd där de som vill kan rösta vem de tycker ska/passar som moderator.


jag har fortfarande lite funderingar runt vem som vill vara min kontaktman o hålla lite koll åt mej!!! när man var yngre då blev man tilldelad en om det nu var en för del då kanske inte!!!*Ler* o så det där med hemsidan ja kanske behöver jag nån som kan det där med att bygga på min hemsida här på sh tror jag kanske lr*S*
//Knas

Jag kan vara din kontakt man om du hjälper mig att serva min hoj :)
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
En fundering jag har är ifall nån har lust att hjälpa mig med att vara moderator, vet inte ifall vi får vara mer än 1 moderator på våran lilla forumsdel men är nån intresserad så skriv det. Ni som är intresserade att hjälpa mig skriv det här. Blir ni fler än 1 som är intresserad kan jag göra en poll i en ny tråd där de som vill kan rösta vem de tycker ska/passar som moderator.
QUOTE]


Om du tycker att det behövs, så ställer jag upp, dock som en backupmoderator typ, när du vet att du inte kommer vara inloogad på länge osv.. annars tror jag det räcker med en moderator:tummenupp
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
skrattar

En fundering jag har är ifall nån har lust att hjälpa mig med att vara moderator, vet inte ifall vi får vara mer än 1 moderator på våran lilla forumsdel men är nån intresserad så skriv det. Ni som är intresserade att hjälpa mig skriv det här. Blir ni fler än 1 som är intresserad kan jag göra en poll i en ny tråd där de som vill kan rösta vem de tycker ska/passar som moderator.




Jag kan vara din kontakt man om du hjälper mig att serva min hoj :)

taget mannen!!! men då får du stå för vax till äldsta killen !!!! blev liksom värsta inne killen här!!*S*
 

Skuggan

Guest
En fundering jag har är ifall nån har lust att hjälpa mig med att vara moderator, vet inte ifall vi får vara mer än 1 moderator på våran lilla forumsdel men är nån intresserad så skriv det. Ni som är intresserade att hjälpa mig skriv det här. Blir ni fler än 1 som är intresserad kan jag göra en poll i en ny tråd där de som vill kan rösta vem de tycker ska/passar som moderator.

Du har ju Ugglan som donar med fototalbumet, Tikki med stålarna :banana och jag med hemsidan .. Vad är det du behöver hjälp med? :)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Du har ju Ugglan som donar med fototalbumet, Tikki med stålarna :banana och jag med hemsidan .. Vad är det du behöver hjälp med? :)

Det är inte jag som har detta utan klubben. Vi gör detta för klubben och inte för nån enskild person. Blir mycket roligare också tror jag för klubb medlemmarna att känna av vi alla gör nåt tillsammans då alla får vara med och dra ett strå i stacken.

Inget som jag känner nu direkt på rak arm, men alltid skönare med en annan som kan bedöma olika situationer, så när man modererar i vissa inlägg så ingen känner att jag är för snäll eller för elak mot vissa eller liknande! En till moderator är bara till för en fördel och ingen nackdel precis, kostar inget och skadar inget!
 
Last edited:

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
En fundering jag har är ifall nån har lust att hjälpa mig med att vara moderator, vet inte ifall vi får vara mer än 1 moderator på våran lilla forumsdel men är nån intresserad så skriv det. Ni som är intresserade att hjälpa mig skriv det här. Blir ni fler än 1 som är intresserad kan jag göra en poll i en ny tråd där de som vill kan rösta vem de tycker ska/passar som moderator.

Om du tycker att det behövs, så ställer jag upp, dock som en backupmoderator typ, när du vet att du inte kommer vara inloogad på länge osv.. annars tror jag det räcker med en moderator:tummenupp

Jag kan också tänka mig hoppa in hjälpa till städa och rensa alla Knas felaktiga meddelanden här och där :arsele (ingen ont Knas) hi, hi, hi
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Väntar några dagar till så alla hunnit läsa och funderat över detta med moderator grejen, efter det kommer jag att starta en poll där ni kan rösta fram en till moderator.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Skulle man inte kunna lägga upp telefon listan på den igen.
Sen skulle det väl va bra att ha nån stans att prata pengar också Klubbkassa\gruppköp osv..

Känns inte som att det skulle va så kul med det på ett öppet forum..

Det va bara en tanke..:)

medlemmarnas telefon nr är inte så önskvärt att ha öppet för alla så du kan få det på pm.

detta med pengar och sånt får inte disskuteras på sh så det tar vi också genom om eller på våra möten så alla har det klart för sig vad som gäller osv.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Hur tycker ni det funkar på våran forum del?
Tycker du/ni att det vore bra eller att vi behöver en till admin? Jag har inget emot det men som sagt det är vi i klubben som får avgöra ifall vi ska fixa en till admin.
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Hur tycker ni det funkar på våran forum del?
Tycker du/ni att det vore bra eller att vi behöver en till admin? Jag har inget emot det men som sagt det är vi i klubben som får avgöra ifall vi ska fixa en till admin.

Tycker du gör ett bra jobb:tummenupp Visst flyter trådarna ihop ibland, men det e skönt att det inte modereras för hårt. Skulle sen nåt fucko eller troll komma in o skriva när du inte är online, så skickar väl nån ett sms som jag gjorde sist, så kan du bara ta bort idiotinlägg eller dylikt..
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Jag tycker du suget fett som admin, du är lite bättre som frisör :rofl :D :tummenupp :yoparty




skoja bara du el jette duttig du, jobba pa bla :klappar
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top