Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Smurfer skrev:2309876Jag pratade med en kompis förut som kände killen.Tydligen hade polis helikoptern landat mitt på vägen(!?!)för att stoppa honom innan han kom in vid Landvetter flygplats (flygförbud). Jakten hade pågått i ca 1 timma. Han nämde något om att killen spakade en R1 Goo replica med 200+ i motorn.
10.000 i böter, lappen + kommande rättegång
Gottis skrev:2310159Mycket snack där va
1,finns bara en sådan cykel i sverige den äger webspy och är öhlins förra test hoj trimmad av Go Yhmaha frankrike
2,va hojen fulltankad lr knappast
3,killen vann precis priset dummast i GBG
![]()
Smurfer skrev:2309876Jag pratade med en kompis förut som kände killen.Tydligen hade polis helikoptern landat mitt på vägen(!?!)för att stoppa honom innan han kom in vid Landvetter flygplats (flygförbud). Jakten hade pågått i ca 1 timma. Han nämde något om att killen spakade en R1 Goo replica med 200+ i motorn.
JoJoman skrev:2309651Johann sagt: Mann musst auf bessere Gedanken kommen oder nicht Motorrad fahren.
R1 racer skrev:2312650Går bra med svenska oxå.....det räcker att ni ska synas och höras världen runt.
Kanske ska prata om Hi**** och na****** så brukar dom/ni skämas något![]()
Jaa håller med uschLånga farbron skrev:2312718Jag håller med.
Dom där jävla Halmstadsborna![]()
JonaZ skrev:2313340har ju jävligt svårt att tro att hellikoptern landade på motorvägen då den kunde vållat många civila olyckor vilket en mc knappast hade varit värd...
Sedan går det ett rykte att en GOO replica rullar i staden med som sagt 200+ hästar..har inte sett den än men har nu hört 4 oberoende av varandra människor som nämt hojjen...
Så kanske finns den..Va det M1 den hette???
Stackars kille iaf..tänk om han använnt innanmätet i skallen istället....och tagit BÖTERNA!!
Banane skrev:2312512Såg helikoptern i landvetter iaf, fick mig att sänka farten ögontjänare som man är... skattepengarna rullar tack vara att nån med 20cm pannben inte stannar för snuten pga att man kör oförsäkrat, tack för det.. sen blir det ju säkert billigare för snorisen när han får fortkörningsböter också...
Japp, jag är i grinig gubbe mode idag!
R1_killen skrev:2354075
Det e ju bra att du e duktigast i sverige!![]()
vbg_snake skrev:2354736jag känner killen som kör denna motorcykeln. Mycket väl som vissa säger, en Yamaha Go!!!! edition är det. Han har vart ute å brassat med oss en del.
Oförsäkrat utan skyltstenhårt. Synd att han tabbade sig så rejält denna gången
Banane skrev:2354483Nää det är jag inte, varför tror du det?
Slöseri med skattepengar retar väl vem som helst.. Tycker vi pröjsar för mycket skatt som det är.. polisen kan ju jaga våldtäktsmän o fånga hojtjuvar eller nått istället. Det är klart att jagar de hojar som inte stannar får de ju tag på en o annan hojtjuv.. hupps en paradox.
Obs påstår inte att din polare är en hojtjuv eller likvärdig..
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |