Försök matcha detta exempel på religiös idioti!

vi borde bjuda in dom att demonstrera här i sverige. hade gärna slängt på mig en luva o blivit tonnåring igen.
:mad:

jävla baptister jag o några killar typ 25 st var i florida på en såkallad värstingresa för 5 år sen då köpte några av mina vänner gräs av baptistförsamlingen i orlando:( rutnare folk måste vara svårt o hitta :va

Last edited:
Såg något om detta för en vecka sedan, helt övertygad om att det var ett riktigt kasst skämt. Tydligen är det inte det. (Eller?) Stod nåt i Aftonbladet om fjabbarna också.

Finns fan inte ord till hur förbannad man blir av detta. Tre bananer i röven var skulle de ha, sen snurra fast dem vid en varsin påle (med bananerna kvar) offentligt, sen kan de stå där och låtasas gilla bananerna.
Och är det nu ett skämt blir jag inte mindre förbannad för det.

Visst ska man få tro och tycka vad man vill, men detta är ju sjukt. Jä*vla så arg jag blir...

(Går och avreagerar mig)

~Settan~ skrev:
Såg något om detta för en vecka sedan, helt övertygad om att det var ett riktigt kasst skämt. Tydligen är det inte det. (Eller?) Stod nåt i Aftonbladet om fjabbarna också.

Finns fan inte ord till hur förbannad man blir av detta. Tre bananer i röven var skulle de ha, sen snurra fast dem vid en varsin påle (med bananerna kvar) offentligt, sen kan de stå där och låtasas gilla bananerna.
Och är det nu ett skämt blir jag inte mindre förbannad för det.

Visst ska man få tro och tycka vad man vill, men detta är ju sjukt. Jä*vla så arg jag blir...

(Går och avreagerar mig)

Tyvärr inget skämt, dessa människor finns på riktigt. Men inte länge till får vi hoppas, jag ska gladeligen främja avskjutandet av dessa människor.

Vad sägs om att alla på SH skickar minst ett mail var till den lilla församlingen? :brynad

Esquire skrev:
Vad sägs om att alla på SH skickar minst ett mail var till den lilla församlingen? :brynad
Du tror inte att de redan är rätt vana att få mängder med hatbrev? En församling i USA som tackar Gud för 9/11 och hävdar att Gud hatar Amerika och som fotar sig själva när de står på amerikanska flaggor lär inte direkt vara älskade i sitt hemland av sina landsbröder heller, så jag är rätt säker på att de redan får sin skörd av arga mail :).

sgtpepper skrev:
Du tror inte att de redan är rätt vana att få mängder med hatbrev? En församling i USA som tackar Gud för 9/11 och hävdar att Gud hatar Amerika och som fotar sig själva när de står på amerikanska flaggor lär inte direkt vara älskade i sitt hemland av sina landsbröder heller, så jag är rätt säker på att de redan får sin skörd av arga mail :).
Men om vi skriver riktigt elaka saker om dem och deras mammor då? :)

Esquire skrev:
Men om vi skriver riktigt elaka saker om dem och deras mammor då? :)
Det kan fungera, men det bästa är nog att helt enkelt konstatera att vissa människor är allt för konstiga för att förstå sig på och sedan glömma bort dom :).

Jag postade länken på Bonneville forumet och en polare i USA ringde till dom! Här är vad dom svarade:

After I read your post I thought it was a joke, I called the telephone number and I got the Westboro Baptist
Church

They said the reason they are angry with the Swedish people is because there is a law in Sweden that prevents preaches from preaching from the bible about homosexuality-the bible states that it is an abomination, and there are laws in Sweden that prevent this from being said

The lady I spoke to stated that a preacher in Sweden was arrested and went to jail for preaching about homosexuality and no one in Sweden would help him

She further stated that Swedes go to that part of the world for illicit sex with children

She also stated that they were taught to thank God for everything, and even told me she thanked God for 911, she likened it to Sodom and Gomorrah

Please be advised that people like this make up such a small minority of Americans that it is statistically irrelevant

You and your fellow Swedes are the best

Leon

Last edited:
sgtpepper skrev:
Det kan fungera, men det bästa är nog att helt enkelt konstatera att vissa människor är allt för konstiga för att förstå sig på och sedan glömma bort dom :).
Mmm... Vissa fenomen lever enbart på den uppmärksamhet de visas. När de inte längre får någon uppmärksamhet så försvinner fenomenet. Ungefär som med dokusåpadeltagare alltså...

Esquire skrev:
Mmm... Vissa fenomen lever enbart på den uppmärksamhet de visas. När de inte längre får någon uppmärksamhet så försvinner fenomenet. Ungefär som med dokusåpadeltagare alltså...
Exakt, typer som dessa livnär sig på uppmärksamhet, ta bort deras livskälla så tynar de bort. Bra parallell till dokusåpadeltagarna förresten, i grund och botten är de nog samma typ av personligheter, attention-whores :D.

jojje1963 skrev:
She also stated that they were taught to thank God for everything, and even told me she thanked God for 911, she likened it to Sodom and Gomorrah
Ja, vad ska man säga.. Märkliga människor, antagligen grov inavel.

jadu man blir då alldrig nog förvånad på vad dom skrever i webtidningarna...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D