Försök matcha detta exempel på religiös idioti!

Läste lite mer på deras hemsida och man blir fan mörkrädd för hur oändligt korkade vissa människor i religionens namn kan vara. De hyllar bla de uppgifter som antydde att en svensk 12-årig katastroföverlevande pojke skulle ha kidnappats för sexuella ändamål!

:pangihuve

/O

Svensk media ville ju inte skriva ett ord om dem - näst intill - medans de bara demonstrerade utanför Svenska ambassaden, nu tar de till ett extremt osmakligt grepp för att få bli uppmärksammade tror jag.

Tror att om det här är en någorlunda stor Gud-klubb så kommer de gå till historien som klubben som gjorde sig själva årtusendets björntjänst.

Mycket mystiskt att man tror att enbart svenskar med "fel tro" råkade illa ut. :kocko Det går ju förklara vad som helst hur som helst om det inte krävs bevis eller några logiska kopplingar.

Mitt avlopp pajade idag, :gnissla är det ett straff för att jag dricker för mycket öl? Någon religös som vet?

Smarta :kocko . Undrar om det e en slump att dom e amerikanare också :va

xXx40 skrev:
Smarta :kocko . Undrar om det e en slump att dom e amerikanare också :va

Nej, möjligen inte, de lever verkligen i ett fritt land när sådana åsikter i den utsträckningen tolereras. På gott och ont. Bara rubriken på hemsidan hade vairt föremål för hets mot folkgrupp i Sverige.

/O

Last edited:
HanneZ skrev:
Synd dom inte har ett forum på sidan... Jävla idioter.

Ja, visst hade det varit kul att göra inlägg men om jag känner den här kategorin (människor!?) rätt så hade all kritik i ett sådant forum raderats momentant.

/O

Chris Ash skrev:
Japp, skönt när det inte bara är muslimer som hetsas på detta forum

Vi kanske kan rådfråga deras högste pastor i existensiella frågor Chris, är rätt övertygad om att vi skulle få underhållande svar. :tungan

/O

Det är ganska lustigt att USA jagar muslimer världen över medans dom har större idioter bara några kvarter bort.

Markus skrev:
Jag tror hela grejen är bluff.
De har även de här hemsidorna:
www.godhatessweden.com
www.godhatesamerica.com

Det finns ingen riktig logik i att de hatar alla svenskar för att några svenskar dömt en svensk till fängelse, och att några andra svenskar friade den ensamma svensken... :3freak

Email:
info@godhatesamerica.com

Jag tror inte att det är bluff, slutar aldrig förvånas över hur hjärntvättat vissa religiöst övertygade människor kan uppträda.

/O

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...