Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olzki skrev:Jag tror inte att det är bluff, slutar aldrig förvånas över hur hjärntvättat vissa religiöst övertygade människor kan uppträda.
/O
Markus skrev:Det känns som om de bara slängt ihop allt ultrakontroversiellt de junde hitta och publicerat det, jag gissar på någon typ av bluff fortfarande.
Markus skrev:Ja, bra idé - släng in lite hets mot folkgrupp i diskussionen!![]()

gaffel46 skrev:bara att inse, nästa terrorvåg kommer bestå av
kristna fundamentalister, mesta dels från landet i USA
Sporthojsmedlemmar kanske?mb skrev:Snacka om extremt uppmärksamhetssökande.

Läs på deras sajt. Enligt deras sätt att se på det hela så är även amerikaner och USA förkastligt, eftersom gay-rörelsen, feminismen och andra enligt dem missbehagliga yttringar tillåts och i vissa fall uppmuntras i USA. Enligt dem så var t.ex 9/11 ett straff från Gud och enbart syndare dog, var man gudsfruktig så klarade man sig, själva beviset på ens synd var att man dog så att säga.Markus skrev:Jag får inte ihop detta med att:
-Klubben består av Amerikaner...
-...som gillar en svensk
-De firar svenskars död
-De firar amerikaners död
Det känns som om de bara slängt ihop allt ultrakontroversiellt de junde hitta och publicerat det, jag gissar på någon typ av bluff fortfarande.
mb skrev:

SFFS är ett skämt och har funnits på nätet sedan 2000, fan till och med P3 tog ju upp sidan i en sändning någon gång på forntiden, finns det verkligen folk som FORTFARANDE inte hört att SFFS är ett skämt?Mikael Cagiva skrev:Ho, ho, blackmetal och homosexualitet. Hur kommer folk på att göra alla dessa hemsidor...![]()
Ett mycket välgjort skämt av några som läst alltför mycket många kurser i religionsvetenskap. Jag har skrattat mig dubbelvikt många gånger åt den sidansgtpepper skrev:SFFS är ett skämt och har funnits på nätet sedan 2000, fan till och med P3 tog ju upp sidan i en sändning någon gång på forntiden, finns det verkligen folk som FORTFARANDE inte hört att SFFS är ett skämt?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |