Henken
Guest
Det är bara crap alltihopa, religiöst eller traditionellt, crap IAF
Been there, done that?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara crap alltihopa, religiöst eller traditionellt, crap IAF
GuW: är man gift har brewden mycket större chans att sno hälften av ens ekonomi i ett nafs, alt. plocka alla ens pengar när man "råkade dö" (a.k.a. matförgiftad)
Jag spottar på allt vad religion heter... ... min tjej är kristen

Fy fan vilken dålig stil ni har. Här är en kille som glatt berättar att han har förlovat sig och är lycklig å era "trevliga" kommentarer är "jag lider med dig" "förlorad" "varför ska man gifta/förlova sig?"
Nu vet jag ju inte om det är mig du kallar barnslig men jag svarar ändå.
Spottar du på din tjej? He he!![]()

Det är nog skrivet lite med glimten i ögat, tror jag.3144032Fy fan vilken dålig stil ni har. Här är en kille som glatt berättar att han har förlovat sig och är lycklig å era "trevliga" kommentarer är "jag lider med dig" "förlorad" "varför ska man gifta/förlova sig?" Hur jävla svårt är det att glädjas med andra för en gångs skull å kläcka ur sig ett "Grattis" bara och hålla käft om alla syrliga åsikter. Den svenska avundsjukan är så äckligt vidrig. Har killen hittat kvinnan med stort K och vill med en ring eller nåt annat visa henne och hela världen hur mycket han uppskattar henne så är det väl bara roligt? Såg fula komentarer om mitt eget bröllop härinne också och till er som skriver sånt kan jag bara beklaga att ni är så jävla olyckliga att ni måste vara elaka.
![]()
Till trådstartaren: Igen ett jättegrattis och jag tycker att du gör helt rätt som väljer förlovning och sen kanske bröllop som kärleks-symbol.![]()
, i en tråd som var mycket bra skriven och jag hoppas innerligt det inte kommer gå enligt det scenario trådskaparen målar upp: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108640
Fy fan vilken dålig stil ni har. Här är en kille som glatt berättar att han har förlovat sig och är lycklig å era "trevliga" kommentarer är "jag lider med dig" "förlorad" "varför ska man gifta/förlova sig?" Hur jävla svårt är det att glädjas med andra för en gångs skull å kläcka ur sig ett "Grattis" bara och hålla käft om alla syrliga åsikter. Den svenska avundsjukan är så äckligt vidrig. Har killen hittat kvinnan med stort K och vill med en ring eller nåt annat visa henne och hela världen hur mycket han uppskattar henne så är det väl bara roligt? Såg fula komentarer om mitt eget bröllop härinne också och till er som skriver sånt kan jag bara beklaga att ni är så jävla olyckliga att ni måste vara elaka.
![]()
Religionscrap eller inte, för mig är det en fin tradition, som mina föräldrar, morföräldrar, farföräldrar osv har följt.
Men vi har ju planer på att gifta oss, även om vi inte bestämt tid än.
Tack för alla lyckönskningar!
Om 8 minuter kommer taxin!![]()
Nu vet jag ju inte om det är mig du kallar barnslig men jag svarar ändå. Jag träffade Gabor jan 2005 så det är lite mer än ett år sedan men visst ändå ingen livstid. Båda har varit med om att livet vänt på någon sekund och vi vet att livet inte har några garantier. Tillsammans har vi 4 barn. Förutom allt vackert med att gifta sig så innebär äktenskapet även en större trygghet om det skulle hända något. Sambor ärver inte varandra till exempel. Om det är barnsligt att dels skapa trygghet för familjen och dels vilja visa samhörighet genom ett bröllop så är du välkommen att kalla mig det.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!