Reodor Felgen
It´s better to burn out than fade away..
Ett stort grattis!!
-----
Många olika åsikter här och visst får man ha det, eller rättare sagt tur är väl det. Jag tycker som många andra att förlova sig ska betyda något speciellt. Om man ser det som en tradition eller bevis för sin kärlek tycker jag kvittar. Någon här inne sa att han inte är romantisk
men va faan...det handlar ju inte bara om en själv, det kanske betyder mycket för henne. Jag tror att det säger en del om förhållandet man lever i!? Personligen tycker jag om att göra henne lycklig och gör det henne lycklig gör det mig enormt lycklig(är ingen toffel som säkert många nu tror, det handlar mer om att ge och ta, och det tjänar man på). Jag fattar liksom inte vitsen med att det bara skulle vara en kul grej, det betyder inget och man menar inte att gifta sig i framtiden. Mina erfarenheter säger mig att man inte vågar satsa och väntar på att något bättre ska dyka upp, tyvärr tror jag många grabbs tänker så. Lite som man frågar en polare om han ska med på en fest och han då svarar: JAG FÅR SE! Hehe, när en kille säger det betyder det, "om det inte ploppar upp nått bättre så kan jag tänka mig komma"
. Släpp egot och satsa på att leva i nuett är vad jag tror många behöver, få livsgnista och kärlek genom livet, ha kul och gläds åt att vara älskad. Sen det där med att sluta åka hoj för att man träffat en donna begriper jag mig inte heller på, återigen, kommunikation. Lycka till med frierierna alla bikers, make a move....
-----
Många olika åsikter här och visst får man ha det, eller rättare sagt tur är väl det. Jag tycker som många andra att förlova sig ska betyda något speciellt. Om man ser det som en tradition eller bevis för sin kärlek tycker jag kvittar. Någon här inne sa att han inte är romantisk