Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goffe skrev:förlåt Swedie, de var inte meningen att ta sönder den fina SH-TRÖJANHoppas jag får va kvar på sporthoj iaf, lovar att köpa en ny nästa omgång..
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1404389&posted=1#post1404389Eas skrev:Hur gick det till?
Inlines bakom mc:n??
Eas skrev:Haha!! Fan va coolt! Gör det igen och be en polare att filma!!!![]()
Eas skrev:Haha!! Fan va coolt! Gör det igen och be en polare att filma!!!![]()
Zeb_Macahan skrev:Åka på inlines och ramla i 165km/h igen för att polaren ska få filma? :kocko
//jaG
Goffe skrev:Helst inte igen, har inte kunnat sova inatt, sved som fan ju, o idag så tvingade min arbetsledare mig till sjukan (som tur var), o där var dem framme med tandborste o andra verktyg för att få bort lite asfalt o smuts.. hade dem inte gjort det så hade man haft de märket för alltid, blir visst som en tatuering sa dem.. o har förlorat känseln, iofs bara på en liten liten del av handen men ändå..
all cred till sköterskorna o doktorn på vårdcentralen/jkpg samt akuten/ryhov/jkpg, riktigt trevligt folk!![]()
Zeb_Macahan skrev:Åka på inlines och ramla i 165km/h igen för att polaren ska få filma? :kocko
//jaG
-PLM- skrev:Trist mannen, men hur kunde du få så mkt skrapsår när du hade skinnställ?Sprack nån söm eller?
du är nog rätt man för det jobbetZeb_Macahan skrev:Åka på inlines och ramla i 165km/h igen för att polaren ska få filma? :kocko
//jaG
Okej då! ...men nästa gång du hittar på galenskap så ta med dig kameran!Goffe skrev:Helst inte igen, har inte kunnat sova inatt, sved som fan ju, o idag så tvingade min arbetsledare mig till sjukan (som tur var), o där var dem framme med tandborste o andra verktyg för att få bort lite asfalt o smuts.. hade dem inte gjort det så hade man haft de märket för alltid, blir visst som en tatuering sa dem.. o har förlorat känseln, iofs bara på en liten liten del av handen men ändå..
all cred till sköterskorna o doktorn på vårdcentralen/jkpg samt akuten/ryhov/jkpg, riktigt trevligt folk!![]()
Eas skrev:Okej då! ...men nästa gång du hittar på galenskap så ta med dig kameran!
WestW skrev:Stäm skiten ur Swediii. Dålig kvalitet ju
Blip skrev:tja varför inte, han lär säkert prova på att åka bakom igen ändå
Ja!Zeb_Macahan skrev:Åka på inlines och ramla i 165km/h igen för att polaren ska få filma? :kocko
//jaG
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär