Förlåt swedie

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
förlåt Swedie, de var inte meningen att ta sönder den fina SH-TRÖJAN :( Hoppas jag får va kvar på sporthoj iaf, lovar att köpa en ny nästa omgång..

:1pajas

Goffe skrev:
förlåt Swedie, de var inte meningen att ta sönder den fina SH-TRÖJAN :( Hoppas jag får va kvar på sporthoj iaf, lovar att köpa en ny nästa omgång..

:1pajas

hände det på inlines? :skrämd

Asså du borde skämmas!
Ha sönder Sporthojströja med flit borde medföra banning för livet!!
:hihi
Hur gick det till?
Inlines bakom mc:n??

Äsch!! lite nål och tråd så fixar du det på 10min. En baggis :brinnerup

Eas skrev:
Haha!! Fan va coolt! Gör det igen och be en polare att filma!!! :banana

Helst inte igen, har inte kunnat sova inatt, sved som fan ju, o idag så tvingade min arbetsledare mig till sjukan (som tur var), o där var dem framme med tandborste o andra verktyg för att få bort lite asfalt o smuts.. hade dem inte gjort det så hade man haft de märket för alltid, blir visst som en tatuering sa dem.. o har förlorat känseln, iofs bara på en liten liten del av handen men ändå..

all cred till sköterskorna o doktorn på vårdcentralen/jkpg samt akuten/ryhov/jkpg, riktigt trevligt folk! :tummenupp

Goffe skrev:
Helst inte igen, har inte kunnat sova inatt, sved som fan ju, o idag så tvingade min arbetsledare mig till sjukan (som tur var), o där var dem framme med tandborste o andra verktyg för att få bort lite asfalt o smuts.. hade dem inte gjort det så hade man haft de märket för alltid, blir visst som en tatuering sa dem.. o har förlorat känseln, iofs bara på en liten liten del av handen men ändå..

all cred till sköterskorna o doktorn på vårdcentralen/jkpg samt akuten/ryhov/jkpg, riktigt trevligt folk! :tummenupp

ajajaj. tur att du hade ordentliga skydd iaf. vem vet hur det hade slutat i jeans & t-shirt :brinnerup

Trist mannen, men hur kunde du få så mkt skrapsår när du hade skinnställ?Sprack nån söm eller?

-PLM- skrev:
Trist mannen, men hur kunde du få så mkt skrapsår när du hade skinnställ?Sprack nån söm eller?

en liten öppning mellan jacka o byxa.. kässt.

Goffe skrev:

Okej då! ...men nästa gång du hittar på galenskap så ta med dig kameran!

Eas skrev:
Okej då! ...men nästa gång du hittar på galenskap så ta med dig kameran!

fanns kamera där, stängdes av precis inan vurpan.. finns dock på en dålig kvalle mobil "film"..

WestW skrev:
Stäm skiten ur Swediii. Dålig kvalitet ju

kanske kan bli riktigt rik på detta då.. :rolleyes:

Blip skrev:
tja varför inte, han lär säkert prova på att åka bakom igen ändå

möjligt att de blir fler försök, men inte imorn, senare i sommar isf.. måste få ett nytt ställ samt nya inlines till k-man till att börja med.. sen får man väl gå in till intersport/stadium o fråga om dem har nått som pallar med lite fart. :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park