Förhållande

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
För att fylla på med konstiga tankar jag får :kocko .

Fick bara tanken.
Två personer, där en är tjej och en är kille och dom är jättebra kompisar.
talar om verkligen allt för varandra, pratar om problem och umgås och allt sådant.
Dom gillar varandra så mycket det bara går på kompisnivå då.
Dom är verkligen tighta.

Om båda parter skulle inleda starkare känslor för varandra, och man skulle inleda ett förhållande.
Skulle det då rasa totalt och omöjligen funka, eller skulle det blir hur bra som helst som inte går att förstöra?
Det är ju självklart från person till person.
Men skulle den där vänskapen och det försvinna då eller skulle man kunna hålla den, då skulle det vara jättebra ju, eller? :gnissla :rolleyes:

Deztallica skrev:

Fick bara tanken.
talar om verkligen allt för varandra, pratar om problem och umgås och allt sådant.
Dom är verkligen tighta.

Om båda parter skulle inleda starkare känslor för varandra, och man skulle inleda ett förhållande.
Skulle det då rasa totalt och omöjligen funka, eller skulle det blir hur bra som helst som inte går att förstöra?
Men skulle den där vänskapen och det försvinna då eller skulle man kunna hålla den, då skulle det vara jättebra ju, eller? :gnissla :rolleyes:

Är hon snygg? I så fall vet du vad du skall göra! :hihi

hehe.
Ja men jag menar. Det kan väl bli hur bra som helst.
Jag sitter inte i den här situationen fick det bara i huvudet.
Jag HAR däremot suttit i exakt samma situation.
då vart jag gay en stund (läs; gav fan i alla tjejer, men rörde inte killar).

Sen vart det bra :banana

Om båda parter skulle inleda starkare känslor för varandra, och man skulle inleda ett förhållande. /.../
Skulle det då rasa totalt ?
Om båda parter hyser starkare känslor för varandra och vill inleda ett riktigt förhållande så bör det väl inte vara något problem. Problemet är om bara en av de två vill ta det ett steg längre...då blir det problem om den kärlekskranka personen inte kan acceptera att känslorna inte är besvarade.

skulle det blir hur bra som helst som inte går att förstöra?
Allt går att förstöra.

Mina 2 ören
/SSB

Men den kompisgemenskapen man hade innan då, försvinner den?
Om man berättat allt för varandra innan och varit jätteöppna för varandra hela tiden, försvinner inte det lite då? :gnissla

1. Du vet inte hur ni funkar när även starkare känslor är inblandade.
2. Kan du behålla henne som kompis om ni gör slut och hon skaffar en ny kille?
3. Kan hon göra det vice versa?

Men, om man tror att det kan vara den stora kärleken så finns ju inget val. :)

Kvinnor är onda!

:mattias :fakta

(Vet att den är gammal men tycker fortfarande att den stämmer...) :(

Bifogat

• Girls_are_Evil.jpg
    Girls_are_Evil.jpg
    23.8 KB · Visningar: 228
Jag har en tjejkompis som polare, det funkar skitbra. Hon ser bra ut men jag känner ingen förälskelse i henne. Tror hon känner samma med mig:)
Kanon, jag har massa singelpolare, och det har hon med :banana
Jag brukar skoja med henne när hon frågar om jag ska skaffa en tjej snart och säga att jag har ju bågen...(som jag snart har köpt..)

Last edited:
Men! Fråga inte så dumt! Det är klart att det inte finns något svar. ALLA människor är olika. Vad är det som är kärlek? Vad är det som ska funka? Hur ska vi på ett forum kunna veta något om andras relationer? Bara de som är inblandade kan själv känna om det funkar eller inte.

Alla människor är ju olika. Men jag och sambon va jätte bra kompisar innan vi blev tillsammans. Nu har vi varit tillsammans i lite över 5 år :)

Jag skulle råda dig till att lyssna på instinkterna (stavning?) och hjärtat. Det gjorde jag :)

/Annicka

Deztallica skrev:

Fick bara tanken.
Dom är verkligen tighta.

Det är ju perfekt om ni redan känner varandra väl. Då kan man hoppa över den jobbiga lärakännavarandrafasen där man skall vara så perfekt och inte kan skita högljutt på toan... :)

lägg ner, tjejer är känslomässigt handikappade, det bästa dom vet att är att dumpa killar när förhållandet går så där riktigt kanon, utan förklaring eller motivering.
"det känns inte riktigt rätt" :kocko tvångslobotomering :finger

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...