Förfest hos Mark ~ WCX-halloweenfest

Nu börjar vi bli ett gäng :tungan

1. Mark
2. Duke Gollum
3. APSTOLL (Massa brudar)
4. Blomman
5. Cathy
6. Robertzon
7. Kesokungen
8. Dropdead
9. Swish
10. JKay
11. AndreasNO
12. NiklasL
13. Bengtsson
14. Ida
15. Emelie
16. Denny
17. Jessica
18. Rebecca
19. Martin T
20. Anne
21. Martin T
22. Andrea
23. Anna
24. Heidi!?
25. Anna (Dropdead)
26. Bengtsson
27.
28.
29.

Bor du 200meter från Pinky så tar det längre, ialla fall om man ska hitta runt :)

Det är ju faktiskt Pinkys fel att du tror att det är skitlångt, eftersom han inte hittade! Jag som aldrig hade gått där ledde ju oss rätt...! :tungan

Nu börjar vi bli ett gäng :tungan

1. Mark
2. Duke Gollum
3. APSTOLL (Massa brudar)
4. Blomman
5. Cathy
6. Robertzon
7. Kesokungen
8. Dropdead
9. Swish
10. JKay
11. AndreasNO
12. NiklasL
13. Bengtsson
14. Ida
15. Emelie
16. Denny
17. Jessica
18. Rebecca
19. Martin T
20. Anne
21. Martin T
22. Andrea
23. Anna
24. Heidi!?
25. Anna (Dropdead)
26. Bengtsson
27.
28.
29.

Jag drar me mig Slappa oxå

aaahhh...NÄÄÄÄÄ!! TVÅ neggopersoner!! :gnissla
Kan det verkligen gå bra?! :D

Ja, Slappe ska med. ;)

Japp, dessutom ska vi två sitta ett par timmar före på hotellet o dricka o deppa ner oss, sen ska du åka me oss i taxin te mark o lyssna på depphistorier.
Du kommer va så jävla partypeppad när vi kommer te mark :D

Japp, dessutom ska vi två sitta ett par timmar före på hotellet o dricka o deppa ner oss, sen ska du åka me oss i taxin te mark o lyssna på depphistorier.
Du kommer va så jävla partypeppad när vi kommer te mark :D

:lol :lol

EDIT: Isch...då är det risk för att det låter så här innaför dörren hos mark: "SNÄÄLLA tjejer, vad som helst men låt mig slippa AndreasNo och Slappa!!" :D

EDIT 2: Ja...NÄSTAN vad som helst då...:rolleyes: :tungan

Last edited:
Last edited:
När härket från Skåne kommer upp...alltså INGEN aning. men det måste finnas tid för smink, öla och tripp till Mark. Skulle tro runt halv 6 om Maffans bil kan köra fort.

jaaa...:gnissla
Jag tror jag vet...alla blir fulla! :D

Maffans bil kan INTE köra fort, tro mej, jag pendlar till Malmö med den var dag!
Dessutom ska den dra på ett släp med DonQ:s hoj på, så det blir ingen räserfart.
Men jag kan la sminka dej och mej och den andre jag skulle sminka (minns inte vem det var...) hos Mark? ;)

Maffans bil kan INTE köra fort, tro mej, jag pendlar till Malmö med den var dag!
Dessutom ska den dra på ett släp med DonQ:s hoj på, så det blir ingen räserfart.
Men jag kan la sminka dej och mej och den andre jag skulle sminka (minns inte vem det var...) hos Mark? ;)

Jahaja...du har teståkt den.
Meeeen?! jag som trodde jag skulle kunna storma in i lägenheten o se förjävlig ut. :( Mer än vanligt alltså....:rolleyes: :tungan

Jaja då...sminkparty hos mark alltså. :gnissla

Det är en Kombi,, det ska inte gå fort, det är meningen.. Cool bil :yoparty

Min kombi går fort! :yoparty ...efter 20 minuters acceleration...
:D

Last edited:
Det är en Kombi,, det ska inte gå fort, det är meningen.. Cool bil :yoparty

Cool bil? Så lät det fan inte innan idag! :arsele

Jahaja...du har teståkt den.
Meeeen?! jag som trodde jag skulle kunna storma in i lägenheten o se förjävlig ut. :( Mer än vanligt alltså....:rolleyes: :tungan

Jaja då...sminkparty hos mark alltså. :gnissla

Min kombi går fort! :yoparty ...efter 20 minuters acceleration...
:D

Jaha, nähä.. Jag kan väl sminka dej i bilen då, om det så prompt ska va klart innan du kommer dit..! :D

Last edited:
Ja ni.. jag siktar på hotellet senast 16.. blir väl 18.. kommer inte i säng förrns runt 06 på lördagmorgon efter jobb hela natten så :gnissla

Men vi får mötas upp på hotellet de som e där o sen ta oss i samlad trupp till Mark via språngmarsh eller taxi.. :D

Ja ni.. jag siktar på hotellet senast 16.. blir väl 18.. kommer inte i säng förrns runt 06 på lördagmorgon efter jobb hela natten så :gnissla

Men vi får mötas upp på hotellet de som e där o sen ta oss i samlad trupp till Mark via språngmarsh eller taxi.. :D

Det löser sig ska du se. :)

Språngmarsch är ju inte att föredra!
Fast gå skulle man ju kunna gå om det inte är knas väder..! Vi får la se...!

Bara det blir bra så! :blah

Ja men det är ju klart det kommer bli bra..! Swishan som ska fixa ju! :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Back