Förfest hos Mark ~ WCX-halloweenfest

Gör en liten lista på alla som kommer. Har förmodligen missat några men fyll i er då bara. Kan vara bra att ha ett hum om hur många som kommer.

1. Mark
2. Duke Gollum
3. APSTOLL (Massa brudar)
4. Blomman
5. Cathy
6. Robertzon
7. Kesokungen
8. Dropdead
9. Swish
10. JKay
11. AndreasNO
12. NiclasL
13. Bengtsson
14. Ida
15. Emelie
16.
17.
18

Gör en liten lista på alla som kommer. Har förmodligen missat några men fyll i er då bara. Kan vara bra att ha ett hum om hur många som kommer.

1. Mark
2. Duke Gollum
3. APSTOLL (Massa brudar)
4. Blomman
5. Cathy
6. Robertzon
7. Kesokungen
8. Dropdead
9. Swish
10. JKay
11. AndreasNO
12. NiclasL
13. Bengtsson
14. Ida
15. Emelie
16.
17.
18

Börjar nästan tro att du har en fetish att skriva C istället för K i mitt namn, äre så, vavavavavavava?:tungan

Ca 30 mnuter om man hittar, och även med beskrivning e de fan inte lätt med en massa broar o skit som man inte kan gå på utan får gå runt på stigar o mög. Taxi e bättre.. Ska jag ta dit JKay och Swish så kan du lika väl åka med mig,, :tummenupp

30 min?! Han sa till mig att "Näää..det ligger AAASNÄRA! Bara ett stenkast ifrån!" (Ska säjas med tungan nerkörd mellan tänderna och underläppen :D )

Ca 30 mnuter om man hittar, och även med beskrivning e de fan inte lätt med en massa broar o skit som man inte kan gå på utan får gå runt på stigar o mög. Taxi e bättre.. Ska jag ta dit JKay och Swish så kan du lika väl åka med mig,, :tummenupp

Vaffan Maffan...hur stort tror du det är här egentligen?!

Man går utan problem mellan F1 och mig på ca 15 minuter. Det är dock lite krångligt att hitta så jag föreslår oxå en taxi, det kostar nog knappa hundralappen.

Maffan, du kan väl komma på förfesten?

*/ ?>
Back